Gå til innhold

Black Mesa : Source

96 stemmer

1. 1. Hadde du spilt det originale Half-Life 1 før du prøvde Black Mesa?

• Ja
      91
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Folkene bak denne modifikasjonen bør få permanent jobb i Valve - sporenstreks.

De har iallefall gjort en sinnssykt god jobb med spillet. Fikk den samme følelsen av å spille den "oppgraderte" utgaven, som det originale.

Syns de kan ta å lage Opposing Force: Source med det samme de holder på :p

Det hadde vært noe det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommet et godt stykke i spillet nå, og har akkurat samme godfølelsen - og irritasjonsfølelsen (med å leite seg frem via transportbånd og alt mulig rare geier) som i den originale HL1. Utrolig hva den gjengen har fått til. Skulle ønske neste del var rett rundt hjørnet, for da kunne jeg spilt den, også bare fortsatt på HL2 og episodene, også kunne HL3 kommet til jul. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oj, så denne tråden tilfeldigvis i farten! Måtte sjekke den ut.

Er det virkelig noen norske som var med på å starte Black Mesa: Source? Denne modden er jo helt fantastisk!

Jeg har nesten spillt ferdig hele spillet. Og den fortjener så mye ros, spesielt folka bak det. Jeg forventa en decent mod men fikk mer enn forventet. Starten var genial med så mye mer atmosfære i labben enn det var i originalen.

Håper de får mye credz, det har de som lagde den fortjent! :D

Lenke til kommentar

Når er egenltig black mesa ferdig? Noen som vet?

Ikke i år iallefall, men helt sikkert i løpet av 2007.

:D

Haha, det var dagens ja :p En liten feilberegning kansje?

(Klager ikke over at det tok tid, all ære til de som holdt på med det. I kjent "Valve" stil brukte de lang tid på spillet, noe som resulterte i et sinnsykt bra spill)

Lenke til kommentar
Er det virkelig noen norske som var med på å starte Black Mesa: Source? Denne modden er jo helt fantastisk!

Dersom du ser tilbake på førstepost i denne tråden er den faktisk startet åtte år siden av en av de som var med på prosjektet på den tiden.

Ja jeg så den første posten og ble svært overasket. Jeg visste at Black Mesa: Source hadde pågått svært lenge. Siden Half-Life 2 ble sluppet, om jeg ikke tar feil..?

Det faktum at en Norsk person, (eller flere) var med på prosjektet var så overaskende at jeg ikke ville tro det et par sekund. Det er bare aldri skrevet om folk i norden som gjør det bra i spillverdenen.

I nyere tid har da dette blitt mer skrevet om, som indie utviklere og spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...