Gå til innhold

Black Mesa : Source


  

96 stemmer

  1. 1. Hadde du spilt det originale Half-Life 1 før du prøvde Black Mesa?

    • Ja
      91
    • Nei
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

men det virker som om black mesa kommer før half life 2 episode 3.

(om det blir noen 3de episode i det hele tatt.) :dontgetit: 2011 eller noe slikt.

 

edit:

 

da var vi i 2011 og forsatt ingen black mesa :thumbdown:

 

edit 2:

 

så på en side at nå er det er snakk om mars 2011.

 

http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=de&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=de&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.pcgames.de%2FBlack-Mesa-PC-Game-Modifikation-200958%2FNews%2FBlack-Mesa-Releasetermin-erneut-verschoben-805531%2F

Endret av rbr
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg er relativt sikker på at Valve har tatt kontakt med modderne og bedt dem om å vente med å lansere BMS. Hvorfor? Valve innser nok at det kommer til å ta en god del tid før EP3 kommer ut, og jeg ser for meg at de vil bruke BMS for å unngå at tilhengere av Half Life universet blir gale. Eller kanskje galere. (Dette vil også medføre at BMS kommer antageligvis til å bruke den nye source motoren som følger med Portal 2 som resulterer i bedre grafikk).

 

Før noen kommer og sier at modderne fra BMS ikke ville gjort noe sånt no' pga. de har sagt at de ikke vil ha noe hjelp fra Valve: BMS modderne har selv sagt at de ikke vil ha hjelp med selve produseringen av spillet. De har ikke sagt noe om at de ikke vil ha hjelp med publisering eller eventuelt ta betalt for produktet. Det eneste de har sagt om å ta betalt er at det er forbudt å ta betalt for en fanlaget mod. Men hvis Valve kommer inn i bildet så kan jo det forandre seg. (Ser ikke på dette som noe negativt, jeg vil gjerne betale for noe disse folkene har brukt tusenvis av timer på av sin egen fritid i løpet av 6 år på å lage denne ambasiøse modden).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg vet, men jeg tok utgangspunkt i det Zaplame skrev lengre opp:

Det eneste de har sagt om å ta betalt er at det er forbudt å ta betalt for en fanlaget mod. Men hvis Valve kommer inn i bildet så kan jo det forandre seg. (Ser ikke på dette som noe negativt, jeg vil gjerne betale for noe disse folkene har brukt tusenvis av timer på av sin egen fritid i løpet av 6 år på å lage denne ambasiøse modden).
Lenke til kommentar

Synes vi fortjener en liten oppdatering jeg. Twitter-profilen har stått urørt i over ett år, og ingen oppdateringer på siden på lang tid. Nå var det noe utskiftning av bilder for noen dager/uker siden, men ingen melding fra utviklerne etter det, så vidt jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...