Gå til innhold

Black Mesa : Source

96 stemmer

1. 1. Hadde du spilt det originale Half-Life 1 før du prøvde Black Mesa?

• Ja
      91
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ny media er sluppet! :)

Hvor?

Her såklart:

http://www.blackmesasource.com/

Har jo vært ute lenge men jeg ser at tråden her ikke er oppdatert.

Elsker animasjonene deres. Både hunden og Bullsquiden er fantastisk animert. Veldig levende.

Blir også spennende å høre resultater fra voice actorene de har ansatt. Håper de legger ut noen lydprøver. Det hadde vært knall.

Eller en heftig teaser med gameplay og voice acting. Wuuuhuu! Da hadde jeg hoppet av glede! :yes:

Lenke til kommentar
Så media releasen der for ei stund siden. Det eneste som ikke imponerer i det heletatt er Residue Processing. Det er kjedelig å se på, er ikke i nærheten samme kvalitet som resten av arbeidet deres.

8858198[/snapback]

Hva er "Residue Processing"?

8866299[/snapback]

En del av black mesa. Se på mediadelen og maps.

Lenke til kommentar
Så media releasen der for ei stund siden. Det eneste som ikke imponerer i det heletatt er Residue Processing. Det er kjedelig å se på, er ikke i nærheten samme kvalitet som resten av arbeidet deres.

8858198[/snapback]

Hva er "Residue Processing"?

8866299[/snapback]

En del av black mesa. Se på mediadelen og maps.

8866920[/snapback]

Åja! Synest det ser bra ut jeg! At det ser kjedelig ut kan jeg ikke forstå! :dontgetit:

Hvorfor ser det kjedlig ut Vrengtpolvott?

Er det detaljenivået du tenker på?

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Håper dere fokuserer på lyd i tillegg til lage allt grafisk i bedre engine, det jeg har hørt av musikk virker bra.

Jeg så en teaser av dette prosjektet som tokk for seg forskjellige steder i spillet som hadde fått en extreme makeover sammen med noe musikk. Dette var ikke tomt og kjedelig, det var herlig følelse å se. Finaly! hl1 source var ikke halvparten av dette en gang. Alt de gjorde var source engine med samme gamle textures, greit kansje noe bedre ai og ragdoll og alt det der, but still. Dette var jo ny konstruksjon, heftig å se! gleder meg :thumbup:

+ co-op feature høres spennende ut.

Endret av venture
Lenke til kommentar
Veldig spennende prosjekt ;)

Det er vel en god del models dere kan bruke fra HL 2 og andre Source spill?

Både NPCs og vegger, props etc.

8875997[/snapback]

Tror ikke de vil bruke eksisterende materiale. De lager nok sine egne greier fra bunnen av.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Lurer bare på to ting...

1. Blir grafikken bra eller dårlig...(sammen ligna med HalfLife 2)

2. Når kan oss sjå spelet i butikkane? mest mulig eksakt dato... (Eks: 26 januar)  ;)

9186388[/snapback]

1. Begge spillene bruker Source så jeg regner med at blir omtrentlig den samme grafiske kvaliteten.

2. Spillet er en mod og er derfor gratis. Release datoen er ukjent, men jeg har ikke noe tro på at vi får den moden i nærmeste fremtid.

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...