Gå til innhold

Black Mesa : Source

96 stemmer

1. 1. Hadde du spilt det originale Half-Life 1 før du prøvde Black Mesa?

• Ja
      91
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Q1 2008? Ærlig talt, det var da fryktelig lenge til? Joda, når moddere skal lage et helt nytt spill, tar det helvetes lang tid... men likevel.... HL3 kan jo rekke å komme innen da! :ohmy:

Uansett, hvor stemmer jeg på den modden da? SKal definitivt gi den min stemme. :)

7549418[/snapback]

Jeg kommer til å spille HL2 +mods uansett om HL3 kommer.

Så det blir ikke noe problem med at det er for lenge til for meg. :)

OT: Når kommer HL3 egentlig?:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler sterkt på at episodene er HL3.

1. Det ville ha hett HL3: ep. 1 osv.

2. Tror dere virkelig Valve ville gjort en så slett jobb med den mest hellige av hellige spill-serier? De brukte tross alt 6 år omtrent på HL2.

3. Tror du ikke de ville gjort mye mer med episodene hvis de da faktisk var HL3? Teknisk sett er Episode 1 som en patch å regne.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at episodene er HL3.

1. Det ville ha hett HL3: ep. 1 osv.

2. Tror dere virkelig Valve ville gjort en så slett jobb med den mest hellige av hellige spill-serier? De brukte tross alt 6 år omtrent på HL2.

3. Tror du ikke de ville gjort mye mer med episodene hvis de da faktisk var HL3? Teknisk sett er Episode 1 som en patch å regne.

7604310[/snapback]

Patch!?!??

Neineineinei!

Tilleggspakke heter det gutten min.

Lenke til kommentar

Hvis man regner med tiden mellom episodene tar det nok relativt lang tid å bli ferdig, og det viktigste man må huske: Valve brukte IKKE 6 år på å utvikle HL2, de brukte mye av tiden på Source-engine. Dessuten ville jeg ikke kalt et spill som varer i 5-6 timer (hvis man er rask) for en patch...

Når det er planlagt 4 episoder blir det jo 4*6=24 timer, mer enn hl2

Lenke til kommentar
Hvis man regner med tiden mellom episodene tar det nok relativt lang tid å bli ferdig, og det viktigste man må huske: Valve brukte IKKE 6 år på å utvikle HL2, de brukte mye av tiden på Source-engine. Dessuten ville jeg ikke kalt et spill som varer i 5-6 timer (hvis man er rask) for en patch...

7605478[/snapback]

Nå skal jo episode 1 ta ca 3-4 timer da... klarte det på 2,5 og jeg prøvde ikke være rask...

Lenke til kommentar

7605478[/snapback]

Nå skal jo episode 1 ta ca 3-4 timer da... klarte det på 2,5 og jeg prøvde ikke være rask...

7605603[/snapback]

Jeg hadde jo ikke sagt det hvis jeg ikke hadde bevis da...

http://steampowered.com/status/ep1/

Merk deg:

Average Completion Time: 5h 39m

Lenke til kommentar

7605478[/snapback]

7605603[/snapback]

Jeg hadde jo ikke sagt det hvis jeg ikke hadde bevis da...

http://steampowered.com/status/ep1/

Merk deg:

Average Completion Time: 5h 39m

7606087[/snapback]

Men grafen da? Der er det flest på ca. 4 timer..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men grafen da? Der er det flest på ca. 4 timer..

7607825[/snapback]

Det er jo nå gjerne gjennomsnittet man ser på da

7608268[/snapback]

Kanskje du, men ikke jeg. :roll:

7788664[/snapback]

Da er du vel isåfall den eneste :) Man kan ikke si at flest har fullført det på ca 4 timer bare fordi det er 4 timers baren som er høyest

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...