Gå til innhold

Black Mesa : Source

96 stemmer

1. 1. Hadde du spilt det originale Half-Life 1 før du prøvde Black Mesa?

• Ja
      91
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Tror ikke du skal håpe på noen release for tidlig. :)

Jeg kan garantere deg at selv om mange av banene våre begynner å ta form, så er det enda et hav av ting som må gjøres.

Det er derfor det er utrolig vanskelig å verken fastslå eller gjette seg til en slippdato.

En ting er sikkert, det blir ikke i år. :p

7386489[/snapback]

Har dere hatt noen prat med valve enda om å putte den på steam?

Forresten: merket det først nå, men musikken på websiden deres (og som forhåpentligvis også er i spillet) er utrolig genial :thumbup:

Endret av the_zombie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Tror ikke du skal håpe på noen release for tidlig. :)

Jeg kan garantere deg at selv om mange av banene våre begynner å ta form, så er det enda et hav av ting som må gjøres.

Det er derfor det er utrolig vanskelig å verken fastslå eller gjette seg til en slippdato.

En ting er sikkert, det blir ikke i år. :p

7386489[/snapback]

Har dere hatt noen prat med valve enda om å putte den på steam?

Forresten: merket det først nå, men musikken på websiden deres (og som forhåpentligvis også er i spillet) er utrolig genial :thumbup:

7386621[/snapback]

Musikken er superb! :D

Lastet dem nettopp ned og hører på dem nå

Endret av PsykoRage
Lenke til kommentar

Arbeidet som nedlegges i dette prosjektet er så imponerende at jeg har vanskelig for å finne ord. De fleste mod-prosjekter gir inntrykk av å være halvhjertede gutteromsforsøk, men Black Mesa: Source stiller i en egen klasse. For en som rangerer det originale Half Life-spillet helt i toppen hva angår spillopplevelser, er det en fryd å se at atmosfæren og identiteten blir ivaretatt.

Ser frem til å kjempe mot US Marines i oppdatert utgave! :thumbup:

0000000146.1024x768.jpg

Endret av Penneknekt
Lenke til kommentar
Arbeidet som nedlegges i dette prosjektet er så imponerende at jeg har vanskelig for å finne ord. De fleste mod-prosjekter gir inntrykk av å være halvhjertede gutteromsforsøk, men Black Mesa: Source stiller i en egen klasse. For en som rangerer det originale Half Life-spillet helt i toppen hva angår spillopplevelser, er det en fryd å se at atmosfæren og identiteten blir ivaretatt.

Ser frem til å kjempe mot US Marines i oppdatert utgave!  :thumbup:

*bilde*

7387066[/snapback]

Put bildet i en spoiler tag så slepper du at den ødelegger layouten på forumet

slik som dette:

0000000146.1024x768.jpg
Endret av the_zombie
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Del 2 av den nye media releasen:

As promised, the Black Mesa team is proud to present "Stage 2," the final stage of our media release. This time around, you'll see some new and updated media shots in many areas. In response to community critiques, we've updated the Glock and Mp5 weapons, the outdoor area at the start of Residue Processing, and the Gargantua render. We also have lots of new material to give you, including a high poly model of one of our grunt variations, more shots of Blast Pit, Anomalous Materials, Lambda Core, and an animation of our Houndeye. Several updates to the site have also taken place, courtesy of our new dedicated webdesigner, Brett Alton.

The Black Mesa team has made the decision not to release any ingame videos for "Stage 2." We are going to save this footage for a much more opportune time, to be revealed in the coming months. You'll thank us for it later, we promise!

The number of job applicants since the previous media release has quadrupled, and we've already hired several! Your talents are greatly appreciated, the more people we get on the team, the faster the project gets finished! If you think you've got what it takes, please don't hesitate to apply!

And finally, the Mod of the Year competition, going on now on Moddb, has entered its second phase. Black Mesa has made it into the top 100 mods, and from December 14- January 1st, votes are being taken for Mod of the Year. If you think Black Mesa deserves this spot, please vote for us!

Enjoy the new media, and thank you for your support of Black Mesa!

anomalous_02.jpg

anomalous_03.jpg

anomalous_tc_01.jpg

c2a4_mediarelease_004.jpg

c3a2_mediarelease_009.jpg

c3a2_mediarelease_010.jpg

gargantua_beauty.jpg

houndeye_ingame.jpg

bullsquid_ingame.jpg

marine_hipoly.jpg

Er flere bilder på Black Mesa Source

Lenke til kommentar
Q1 2008? Ærlig talt, det var da fryktelig lenge til? Joda, når moddere skal lage et helt nytt spill, tar det helvetes lang tid... men likevel.... HL3 kan jo rekke å komme innen da! :ohmy:

Uansett, hvor stemmer jeg på den modden da? SKal definitivt gi den min stemme. :)

7549418[/snapback]

Så må du huske på at i motsetning til normale spillutviklere så tjener de som jobber på denne modden null og nix. I tillegg har nok de fleste av teamet bak BMS jobb på siden av dette. :)

Lenke til kommentar

Det var jo akkurat det jeg mente. Likevel, det blir på en måte litt meningsløst med en svær og god mod, hvis for eksempel Valve bestemmer seg for å gjøre jobben med HL:S litt bedre, og innen to-tre måneder fikser teksturer og alt sånt, og blir ferdig med HL:S sånn at det ser helt perfekt ut - rett før BM:S-teamet blir ferdig med sin mod, som de har jobbet med i all evighet.

Lenke til kommentar
Det var jo akkurat det jeg mente. Likevel, det blir på en måte litt meningsløst med en svær og god mod, hvis for eksempel Valve bestemmer seg for å gjøre jobben med HL:S litt bedre, og innen to-tre måneder fikser teksturer og alt sånt, og blir ferdig med HL:S sånn at det ser helt perfekt ut - rett før BM:S-teamet blir ferdig med sin mod, som de har jobbet med i all evighet.

7549945[/snapback]

Tviler på at de gjør det. Regner med at Valve har såpass stor oversikt at de vet hva Black Mesa:Source er. Om de fikser på teksturene hjelper det ikke spesielt mye: ting kommer fortsatt til å se "blocky" ut :)

Lenke til kommentar

har lest denne tråden og jeg må si den virker veldig spennende! jeg ble veldig interesert etter å ha snublet over tråden. grafikken er helt super, noe som er kjempebra. ønsker alle lykke til videre med prosjektet og håper det blir ferdig så fort som mulig! Stå på! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...