TSP Skrevet 5. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2004 Jaaa!! Og dette skriver jeg med støtte fra flere andre RTW-spillere (tror jeg) Dette er en fortsettelse på en diskusjon i den " Store Rome Total War tråden " Hvorfor i huleste er det ikke et Total War - forum her? Fordi det er hele 3 tråder om RTW her. Regner med det er derfor iallefall. Det er nettopp det som er problemet. Sirka alle innleggene om RTW er sammlet i 3 tråder, og ledelsen har det for seg at det er er spillene med flest tråder som fortjener egen kategori. Dette er jo helt på trynet da vi har 451 poster (med denne) i denne ene posten. Jeg beklager hvis noen av admin-folka eller moderator-folka føler seg støtt, men synes bare at det er litt rart det at dere teller tråder og ikke innlegg. Vel dro på en liten "oppdagelsesferd" og fant disse "godkjente" trådene. denne tråden og min tråd: Rome Total War - Hva synes du? Også har vi jo Orresneis bildetråd her og her er en til tråd som jeg har laget: Patcher og mods til Rome Total War EDIT: og her er en tråd gunfreak19 har starta Det finnes selvfølgelig fler tråder men dette er for det meste support tråder eller "om-igjen-tråder" (hermetråder) skjekka litt rundt på hvor mange svar som var på 4 av de rtw trådene tilsammen nå. og vi har flere svar enn det som er i hele unreal forumet. der er det 1012 og vi har over 1030 så jeg syns at vi fortjener et forum mer enn unreal folka! Kva trur dere må til for at forum"ledelsen" skal lage et Rome: Total War forum? Mer tråder.... (med fare for å gjenta en moderatorene) Men jeg er sikker på at det sannsynligvis ville komt fler tråder hvis det hadde vært et eget forum for RTW. Men jeg syns denne diskusjonen her inne er litt vel mye off topic dessverre. Vi får prøve å ta diskusjonen et annet sted. F.eks her Men det kunne jo kanskje vært mulig å opprette en diskusjonstråd på dette forumet også Og en viktig melding til alle som lurer på om pc-en deres er god nok. Lag egen tråd. Og hvis dere føler det ikke er nok, så kan dere skrive: Eksempel Offtopic: Lurer litt på hvor godt pc-en min vil kjøre spillet egen tråd her Enkelte setninger og innlegg er tatt bort( fordi det ble veldig veldig mye Quoting!!) les innlegget i sin helhet her(side 23 og 24) Så er det bare og fortsette diskusjonen her inne!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg synes Total War- spillene burde få eget forum. Alt blir tatt opp i våre to store tråder, men jeg tror det vil bli flere tråder om Total War-serien får et eget underforum. Herr Brun Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2004 1. Dette hører hjemme under "Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no)" 2. Vi har allerede en tråd om dette her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=310595 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg