HarryKlein Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Oki, hvilken DVD brenner skal jeg ønske meg til JUL, det må være en balansegang mellom pris og ytelse Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 tja NEC 3500 er vel en grei spiller. Har den selv. Men 16x er vel snart tilgjengelig..... V Lenke til kommentar
Folo Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 tja NEC 3500 er vel en grei spiller. Har den selv. Men 16x er vel snart tilgjengelig..... V Men 16x er vel snart tilgjengelig? NEC 3500 støtter jo 16 da vel og merke Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har akkurat godt gjennom den her diskusjonen siden jeg selv ønska meg det til jul og valget er mellom BenQ DW1620 eller Nec 3500. BenQ hadde visse fordeler (plus billigere) at jeg havna på BenQ. Har ikke posten her, men leste en post om fordelene og ulempene mellom de to. MEN jeg bestemte meg for å ønske meg penger siden BenQ DW1620 Pro kommer i januar (ifølge mpx) http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11925 og den har 4x isteden for 2,4x.. Så tenkte det var verdt å vente... Det kan hende det kommer firmware oppdatering både til NECen og BenQen for 4x, men det vet vi ikke enda... så jeg ønsker meg penger slik at jeg bestiller den DW1620 pro så fort den kommer inn Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 tja NEC 3500 er vel en grei spiller. Har den selv. Men 16x er vel snart tilgjengelig..... V Men 16x er vel snart tilgjengelig? NEC 3500 støtter jo 16 da vel og merke å? jøss, det har du rett i. Trodde min bare var 8x jeg Vel, legger meg flat. V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå