Gå til innhold

Text teller til hjemmesiden min.

Anbefalte innlegg

Jeg ser mange plasser at man får gratis teller på hjemmesiden sin, men jeg vil bare ha en der det står "x har besøkt hjemmesiden min" eller noe.

Ihvertfall bare et tall uten banner og alt det dritet.

Jeg har vært innom hot script osv, men finner ingenting.

Så lurte på om noen av dere visste hva den HTML koden er? evt script?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men der er det jo bare sånne avanserte koder!

Jeg husker jeg fant en teller (html kode var det) så kunne jeg bare hive den rett inn i koden så virket den...

det var vel en teller som det var reklame på det?

Det fins mange slike tellere, men ikke rene tekst tellere som jeg vet om. Alle som tilbyr slikt vil jo naturlig nok ha kreditt for det.

For å ha en slik teller selv så trengs minimum 2 ting. En fil/database som inneholder informasjonen om hvor mange som har vært innom siden. Og et skript man legger på den/de siden som skal telles.

...ofte bare en referanse til skriptet i den filen som skal telles, og skriptet finnes på en egen fil.

Lenke til kommentar
Men der er det jo bare sånne avanserte koder!

Jeg husker jeg fant en teller (html kode var det) så kunne jeg bare hive den rett inn i koden så virket den...

det var vel en teller som det var reklame på det?

Det fins mange slike tellere, men ikke rene tekst tellere som jeg vet om. Alle som tilbyr slikt vil jo naturlig nok ha kreditt for det.

For å ha en slik teller selv så trengs minimum 2 ting. En fil/database som inneholder informasjonen om hvor mange som har vært innom siden. Og et skript man legger på den/de siden som skal telles.

...ofte bare en referanse til skriptet i den filen som skal telles, og skriptet finnes på en egen fil.

Nei den var helt uten reklame...

Lenke til kommentar

La oss få én ting klart; En teller i kun HTML er fysisk umulig. Du har antagelig sett et javascript som peker til en tredjepartsside, som igjen returnerer en tekst eller et bilde med antall besøkende. Det finnes ørten leverandører av gratis tellere; søk på google ;)

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...