Arsenal_RULES Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Okey, her er tingen! Har masse sanger, som jeg har rippet inn på xbox (dashboard). Det er blitt lagt inn som WMA fil, har jeg hørt! (så i teorien skulle XBC fint spille av de sangene) Har chippet boxen, men er det mulig å spille av de sangene på Xbox Media Center? Det hadde vært mye bedre enn å alltid gå inn på xbox dashboard for å høre sangene! Håper noen har peiling! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 det heter XBMC, og ja du kan høre på de.. Bare gå inn på "min musikk" Sørg for at du har nyeste versjon av XBMC.. Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 det heter XBMC, og ja du kan høre på de.. Bare gå inn på "min musikk" Eller du kan legge inn et program som heter ccXgui på pc'n og streame de over nettverket til XBMC. Jeg bruker det også til filmer. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvordan legger man inn XBMC? Må man ha Chippet Xbox for å gjøre det? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg tror du må ha modifisert xbox ja. Jeg vet i hvert fall ikke hvordan man kan gjøre det uten modifisert xbox Men det er såre enkelt. Bare å føre over der hvor du vil ha det med FTP. Ikke noe installering eller noenting. EvolutionX gjenkjenner den selv. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Men er det ikke mulig, og bare browse E: disken, slik at jeg kan finne ut hvor MS Dashboard, har logget WMA filene??? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 husker ikke om det var slik tidligere, men f.o.m. v1.1 kan du ihvertfall velge my files/mine filer og browse det du vil, det være lokale filer eller delte filer over nettverk (smb) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå