Gå til innhold

Halo2 komplett etterligning av Perfect Dark?!

Anbefalte innlegg

Greit enig Perfect Dark, er ingen komplett etterligning! Men de to spillene har store likheter!

TheWiz, vel vil vel si at du har gått glipp av noe! Du kan jo se om du får teste de, med mindre du er veldig opptatt av grafikken...

Du vil sikkert bli meget overrasket, over spillets muligheter, GENIALT TIL TIDER :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først til TheWiZ: Hakke du prøvd PerfectDark så JA, du har gått glipp av NOE! :p

Next til Sigga: Hørte du kansje at jeg sa at MasterCheaf er en kvinne??? LES FØR DU SVARER DA! Jeg fortalte deg LIKHETENE, resten som jeg ikke nevna er jo faen ingen LIKHET! Og det går for ALLE dine "ulikheter"......................... (-_-( O ) Og SJEKK TINGENE SOM JEG NEVNA, UTEN AT DU STRESSER MED "Male/Female" issuet ditt!

Så til DuckHunter: Ja self heter det cuncuil alle steder... var faen ikke det jeg sa.. les... Les..... LES!!..... Bungie hentet IDEEN, glem NAVNET, jeg snakker om denne "Sirkelen" som de sitter i som i StarWars. Nå er det ikke en SIRKEL i halo da, men det som er pointet er disse 3 profetene som sitter og er "mestre" som ligner på de 2 "mestrene" i StarWars. En blanding??... Skjønner???....... Og sjekk ut de andre tingene som jeg nevnte, du kan jo ikke vere så blendet av "xbox" fenomenet.................. Dessuten var profeter og disipler en DÅRLIG idee... faen heller, vi har nåkk med disse religionene som kjemper rundt om på JORDEN om hvem som er hva, om så det ikke OGSÅ skal være idiotiske profeter som taler og befaler i SPILL OGSÅ!! En TOTALT misserabel B - O - M ! ! !

Til Gromle: Godt poeng men lite oppfinsomt..... til å skulle være en av "verdens beste" skyte spill i 2004......

MasterCheaf er en mann....... .:.(~_~)........

Til PeSern: Jess, riktig! Co-Op er fra de eldste maskinene... som Mario for eksempel... eller GoldenAxe osv.

Til Arsenal_Rules: Ja... PerfectDark er genialt til tider..... for dem som ikke er så opptatt av "Gosu Grafikk" så vil jeg rekommandere å prøve dette spillet... dere vil bli veldig overrasket....

En liten ting til som jeg vil bemerke... HVORFOR HAR IKKE BUNGIE LAGET NOEN BOTS?!??!?!?!?!??!.... Er det SÅÅÅÅ vanskelig å bare legge innpå 10 bots å spille mot.... hadde hvert SÅ mye gøyere.... Halo2 er INGENTING uten Multiplayer spill egenskapene. Etter du har hvert igjennom Camapaign så kan du putte spillet i dass hvist du ikke har venner eller Live............................. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Nå er jo HALO serien kjent for å ikke komme med noe nytt, men bare ta alt som var bra, og gjøre det bedre. Så, Perfect Dark har mye bra. Jeg for min del har ikke tenkt Perfect Dark et sekund når jeg har spilt. Timesplitters derimot..... det er jo HELT likt.

Tror jeg kjøpte Perfect Dark release uken.

Lenke til kommentar

Til Masse: hehehe... er ganske enig med deg der ja...!! Jeg for min del tenkte med det første "((PerfectDark))" da jeg fikk SMGene på første bane hehe... Men ja! TimeSplitters også, bane oppsettet på multiplayer er ganske så like ja!!.. hehehe...

MEN ikke GLEM!!! ------->>->>>->>>> PERFECT DARKs skaper = Rare

TIME SPLITTERs skaper = Rare

Så da er det jo ett fett ..... Bungie kopierer Rare.. hehehe ;)..

Lenke til kommentar
Først til TheWiZ: Hakke du prøvd PerfectDark så JA, du har gått glipp av NOE! :p

Next til Sigga: Hørte du kansje at jeg sa at MasterCheaf er en kvinne??? LES FØR DU SVARER DA! Jeg fortalte deg LIKHETENE, resten som jeg ikke nevna er jo faen ingen LIKHET! Og det går for ALLE dine "ulikheter"......................... (-_-( O ) Og SJEKK TINGENE SOM JEG NEVNA, UTEN AT DU STRESSER MED "Male/Female" issuet ditt!

Så til DuckHunter: Ja self heter det cuncuil alle steder... var faen ikke det jeg sa.. les... Les..... LES!!..... Bungie hentet IDEEN, glem NAVNET, jeg snakker om denne "Sirkelen" som de sitter i som i StarWars. Nå er det ikke en SIRKEL i halo da, men det som er pointet er disse 3 profetene som sitter og er "mestre" som ligner på de 2 "mestrene" i StarWars. En blanding??... Skjønner???....... Og sjekk ut de andre tingene som jeg nevnte, du kan jo ikke vere så blendet av "xbox" fenomenet.................. Dessuten var profeter og disipler en DÅRLIG idee... faen heller, vi har nåkk med disse religionene som kjemper rundt om på JORDEN om hvem som er hva, om så det ikke OGSÅ skal være idiotiske profeter som taler og befaler i SPILL OGSÅ!! En TOTALT misserabel B - O - M ! ! !

Til Gromle: Godt poeng men lite oppfinsomt..... til å skulle være en av "verdens beste" skyte spill i 2004......

MasterCheaf er en mann....... .:.(~_~)........

Til PeSern: Jess, riktig! Co-Op er fra de eldste maskinene... som Mario for eksempel... eller GoldenAxe osv.

Til Arsenal_Rules: Ja... PerfectDark er genialt til tider..... for dem som ikke er så opptatt av "Gosu Grafikk" så vil jeg rekommandere å prøve dette spillet... dere vil bli veldig overrasket....

En liten ting til som jeg vil bemerke... HVORFOR HAR IKKE BUNGIE LAGET NOEN BOTS?!??!?!?!?!??!.... Er det SÅÅÅÅ vanskelig å bare legge innpå 10 bots å spille mot.... hadde hvert SÅ mye gøyere.... Halo2 er INGENTING uten Multiplayer spill egenskapene. Etter du har hvert igjennom Camapaign så kan du putte spillet i dass hvist du ikke har venner eller Live............................. :thumbdown:

Ok, så de tre profetene i Halo2 er en idé hentet fra Star Wars, hvor det er to disipler som sitter i en ring....ja, men den likheten så jeg jo med en gang :nei:

Blendet av xbox fenomenet?? Fordi jeg ikke er enig med deg?

Min mening er at uansett hvilket spill du legger under lupen, så kan du ved en rekke punkter finne likheter om du leter lenge nok...er få spill pr. dags dato som kan betegnes som 100% orginale.

La oss si at en person ikke liker Halo2, noe ingen i denne tråden kan beskyldes for :p , så vil det jo være meget enkelt å dra det ned i sølen ved å påstå at utviklerne er uorginale og "låner" ideer fra andre spill\filmer!

Vel vel, salgstallene snakker for seg selv....må jo være en svææææær haug med idioter på denn kloden som kjøper et spill som er så likt 1 spill og 2-3 filmer.

Hadde det vært opp til meg så hadde jeg kalt spillet "Joanna dark fra Perfect dark-på nye oppdrag-mens de to disiplene fra Star wars filosoferer over hvordan de skal få bokt med stggingene fra-Predatot og Aliens- ja, så må vi ikke glemme master chief i birollen med morsome onliners" :roll:

Lenke til kommentar
Vel vel, salgstallene snakker for seg selv....må jo være en svææææær haug med idioter på denn kloden som kjøper et spill som er så likt 1 spill og 2-3 filmer.

Hadde det vært opp til meg så hadde jeg kalt spillet "Joanna dark fra Perfect dark-på nye oppdrag-mens de to disiplene fra Star wars filosoferer over hvordan de skal få bokt med stggingene fra-Predatot og Aliens- ja, så må vi ikke glemme master chief i birollen med morsome onliners" 

hvis du mener at det er idiotisk, (og du ikke ser på deg selv som en idiot, noe undertegnede gjør) så mener du at du ikke skal kjøpe spill mer omtrent da eller. For hallo! alle spill har hentet inspirasjon/vil alltid ligne på andre spill filmer. Selvfølgelig har du unntakene men hvis du bare går etter de så får du ikke spilt mye. Skal man liksom si at Vice City er kjipt fordi det likner for mye på Miami Vice, eller The Getaway fordi det ser ut som en guy richie film? (Selv om getaway var uspillbart) :p

Halo 2 er ett sinnsykt bra fps og mener du ikke det er det sannsynligvis fordi du ikke har xbox/ eller ikke har råd til live.. Det er nemlig på live at Halo 2 får frem sin sterke side! :yes:

Lenke til kommentar

Hakke peiling på hvordan du kan sammenligne Perfect Dark med Halo.

1. Master Cheif (spelling?) Het john, en helt, som daua, og ble skapt om som en Cyborg

2. Du sloss mot en fjern Romvesen type "The covenant" Pakten, og så langt som eg ser, så ligner de ikke påmenneskene i Perfect dark, eller på Romvesna der, de minner meg mer om Starship Troopers.

3.Ghost i Perfect dark? (teh lol)

4. Plasma våpen?

5. Halo (asså Ringen) Hvor er den da?

(presser på for å få påst 100)

men anyway, kunne sikkert presset in flere punkter, men gidder ikke, er for trøtt :p

Lizzie :love:

Lenke til kommentar

Hadde det vært opp til meg så hadde jeg kalt spillet "Joanna dark fra Perfect dark-på nye oppdrag-mens de to disiplene fra Star wars filosoferer over hvordan de skal få bokt med stggingene fra-Predatot og Aliens- ja, så må vi ikke glemme master chief i birollen med morsome onliners" 

hvis du mener at det er idiotisk, (og du ikke ser på deg selv som en idiot, noe undertegnede gjør) så mener du at du ikke skal kjøpe spill mer omtrent da eller. For hallo! alle spill har hentet inspirasjon/vil alltid ligne på andre spill filmer. Selvfølgelig har du unntakene men hvis du bare går etter de så får du ikke spilt mye. Skal man liksom si at Vice City er kjipt fordi det likner for mye på Miami Vice, eller The Getaway fordi det ser ut som en guy richie film? (Selv om getaway var uspillbart) :p

Halo 2 er ett sinnsykt bra fps og mener du ikke det er det sannsynligvis fordi du ikke har xbox/ eller ikke har råd til live.. Det er nemlig på live at Halo 2 får frem sin sterke side! :yes:

Unnskyld meg, men jeg ville bare påpeke at du krangler med en som er enig med deg... Skru på sarkasme- radaren og les innlegget hans en gang til :thumbup:

Lenke til kommentar

Til DuckHunter: Jajja, for å si det sånn, jeg er en aktiv Xbox Live spiller på Halo2 og har min egen clan med over 12 medlemmer så jeg er absolutt ikke imot spillet. Det jeg sier er at i Halo2, så er det en hellvettes så jævli dårlig Campaign (Historie), og bedre blir det ikke med alle "Hentingene" fra alle filmer og spill osv. Jeg gleder meg like mye som alle andre fans til de i det hele tatt nevner Halo3 og Xbox2 osv. Men uansett så suger spillet hart, mens multiplayeren er ganske så bra. Det eneste det mangler er bots (Maskinens fiender i multiplayer options) så hadde det kansje hvert det beste multiplayer spillet i historien.... Enig med "Joanna dark på nye eventyr" hehe..... genialt! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hakke peiling på hvordan du kan sammenligne Perfect Dark med Halo.

1. Master Cheif (spelling?) Het john, en helt, som daua, og ble skapt om som en Cyborg

2. Du sloss mot en fjern Romvesen type "The covenant" Pakten, og så langt som eg ser, så ligner de ikke påmenneskene i Perfect dark, eller på Romvesna der, de minner meg mer om Starship Troopers.

3.Ghost i Perfect dark? (teh lol)

4. Plasma våpen?

5. Halo (asså Ringen) Hvor er den da?

(presser på for å få påst 100)

men anyway, kunne sikkert presset in flere punkter, men gidder ikke, er for trøtt :p

Det der var litt vanskelig å forstå, hva vil du fram til egentlig!

Jaah, folkene er ikke like, men har noen sagt det da? :roll:

Ps: Halo Campaign :thumbdown: Halo Multiplayer :thumbup:

Lenke til kommentar

HSFBiOhAzArD : Nå skal du roe ned flere hakk. Ett innlegg (det verste) er fjernet, mens de andre får stå som ett eksempel på hva jeg mener. Overdreven bruk av caps-lock og utropstegn, banneord, kalle andre brukere for dumme og så videre aksepteres ikke på dette forumet. Ser du er ny her, men du blir ikke gammel på dette forumet om du fortsetter på denne måten.

Lenke til kommentar

Altså. Jeg ser noen av poengene dine, men ikke alle. A council. Et råd/forsamling. Covenant er demoktratiske. Om hver represesentant hadde sittet i en rund, flygende greie som i Star Wars hadde dette vært stjeling. Men det gjør de ikke. Ergo, jeg ser ikke poenget.

Prophets. Covenants må da ha ledere? Skulle det vært en statsminister? ;) Tror ikke Bungie virkelig stjal dette fra noe....

Elites ligner ikke på noen måte på Predators, annet enn at de begge har 4 ting stikkende ut av munnen.

Dual wielding: "stjålet" fra et eller annet sted, men gjør det noe da? Var neppe PD ;)

Spilte PD i et år på N64. Men jeg tenkte ikke på det i det hele tatt da jeg spilte Halo2... hverken 1'ern eller 2'ern.....

Lenke til kommentar

Afseth: Greit greit, sorry, skakke gjenta seg, blir bare litt opphisset her når folk leser en ting og så skriver om noe helt annet en deg jeg sier. Jeg ba dem se på likhetene, ikke finne ulikhetene, for de kan jeg finne ut selv.... Men greit, skakke over drive :thumbup: Bare et spørsmål: Hvordan sjekker dere at det er noen som banner?? Går dere igjennom hele greiene hver dag eller?

Duckhunter: Ja, alltid.................

eXZire: Hver sin smak................................................

PeserN: :tease::thumbup: :!:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ble nesten litt forelsket jeg nå! :love:

Ikke at jeg har skjekket ut alle spill kategoriene så ofte, men jeg har lenge lett etter en Perfect Dark tråd her, og gjett om jeg var glad for at det ikke bare er jeg som gleder meg enormt til Zero kommer ut!

Helt ening med trådstarter, Halo2 ligner noe enormt på Perfect Dark. Er slik jeg altid har sagt; at Perfect Dark er ett perfekt spill, som egentlig ikke kan gjøres bedre, bare bygge på videre.

Siden de to spillene er så like, er det kanskje ikke så rart vi elsker de begge to...?

Thx brother ;)

Lenke til kommentar
Bare et spørsmål: Hvordan sjekker dere at det er noen som banner?? Går dere igjennom hele greiene hver dag eller?

Skulle vi gått gjennom hver eneste post som blir lagt til her, for å se etter regelbrudd eller banning, måtte vi vært ti ganger så mange moderatorer som jobbet fulltid... minst. Så vi har ett varslingssystem; hver gang noen banner eller bryter en regel, går det av en alarm hos alle moderatorene. Det blinker et stort rødt lys og en ulende lyd fyller rommet. Da logger vi inn, og ordner opp i problemet :!:

Neida, alle brukere har mulighet til å trykke på "Report" knappen på toppen av innlegg som de mener bryter med retningslinjene. Disse kommer i en rapport-liste, som moderatorene sjekker med jevne mellomrom. Men så hender det jo at vi kommer over regelbrudd som ikke er rapportert også da vi også fungerer som vanlige brukere på forumet, som liker å tasse rundt og svare på spørsmål, og lage tråder når det er noe vi lurer på eller vil si.

Lenke til kommentar

Lol. :nei:

Du snakker ganske meningsløst Herr Biohazard. Ganske mange MEN og påstander i de såkalte "likhetene" dine. Slik du beskriver det synes jeg ikke det er så mange likheter. Hvordan kan du vite at profetene i Halo 2 kan sammenlignes med "mestrene" i Star Wars? De er jo bare religiøse ledere som sitter i et råd! Det har ingenting med Star Wars å gjøre. Da kan du like gjerne si at Ringenes Herre: Ringens Brorskap har kopiert Star Wars fordi de har et råd der! Det har ingen sammenheng, rett og slett.

Master Chief er sannsynligvis en mann inne i en slags "suit". Forresten, det er vel kansje en kopi av HL-spillene det da? Siden han er inne i en drakt? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...