Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt....


Anbefalte innlegg

Nå er jeg passe lei av databutikker. Det er jo ingen som har det jeg vil ha. F. eks. Arctic Silver eller en god kjølepasta, eller kjølepasta i det hele tatt (herregud er det muulig), en skikkelig musematte for gaming. Logitech splitt tastatur, stillegående vifte, vifte til skjermkort/MB. Har 3 kjølere til AMD liggende hvis noen vil ha en bråkete vifte :smile:

Kjeltringpakk, de prakker på oss dritt vi ikke vil ha, seier det er såååå bra, og seff kan man ikke returnere noenting.

Siste var ett skjermkort GF4 MX 400 som ikke hovedkortet mitt kunne boote engang. Komplett mente jeg skulle få tilbake 150 kr. mindre enn jeg betalte fordi det nå var "brukt". Som om det er min feil at de ikke kan lage hardware som virker arggghghhhhh

 

*Frustrert*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-01 13:37, PutPut skrev:

Nå er jeg passe lei av databutikker. Det er jo ingen som har det jeg vil ha. F. eks. Arctic Silver eller en god kjølepasta, eller kjølepasta i det hele tatt (herregud er det muulig), en skikkelig musematte for gaming. Logitech splitt tastatur, stillegående vifte, vifte til skjermkort/MB. Har 3 kjølere til AMD liggende hvis noen vil ha en bråkete vifte :smile:

Kjeltringpakk, de prakker på oss dritt vi ikke vil ha, seier det er såååå bra, og seff kan man ikke returnere noenting.

Siste var ett skjermkort GF4 MX 400 som ikke hovedkortet mitt kunne boote engang. Komplett mente jeg skulle få tilbake 150 kr. mindre enn jeg betalte fordi det nå var "brukt". Som om det er min feil at de ikke kan lage hardware som virker arggghghhhhh


*Frustrert*


 

Brukte du ikke angrerett?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-04 19:49, PutPut skrev:

Takk for det, Microplex ser lovende ut :smile:

Og keithho, kortet ble kjøpt i en Komplett butikk, og de får nå visst ikke "lov til" av Komplett til å ta retur.

Diktaturet lever!


 

Hahh!! Det er så bullshit at det er helt skremmende. Håper for din del du husker hvordan den hovne bleien som fortalte deg dette ser ut. Du har meget god grunn til å gå å fucke opp stemninga litt! Verste jeg har hørt...

 

Minner meg om den gangen jeg kjøpte et GF2mx. Ribba var løs på ene sida. Jeg tenkte ikke mer over det, la på litt kjølepasta og satte plastdingsen fast igjen (den ene av de to som går gjennom kortet med "mothaker").

Kortet fungerte ikke, uansett hva jeg gjorde. Jeg tok kortet ut og tok det nærmere i ettersyn. Da oppdaget jeg at den ene krystallens ene ben var løsnet fra loddingen. Selvfølgelig hadde den løse ribba kommet borti den... Jeg kunne selvfølgelig ha loddet den på plass, eller hentet en eksakt lik krystall på skolen, men jeg tenkte at det beste ville være å sende det i retur, siden det var defekt når det ankom.

 

Joda... det skulle vise seg å bli værre enn jeg hadde regnet med... Problemet var kjølepastaen jeg hadde lagt på (og ikke fjernet). De mente jeg hadde prøvd å bryte kjøleribba av for senere å overklokke. Det var komplett umulig å få de til å forstå at jeg ikke hadde "brukket" kjøleribba løs.

 

(Hvorfor skulle jeg i alle dager brekke en kjøleribbe løs, en kjøleribbe som ikke engang er limt fast? Man løsner jo bare mothakene av plastikk på baksiden hvis man vil ha av vifta...)

 

Det tok to måneder å overbevise webshopen om at kortet var defekt ved ankomst. Jeg fikk først kortet i retur (grunnet "brukerfeil") selv etter at jeg hadde forklart hva jeg hadde gjort og hva jeg oppdaget. Jeg sendte en drøss mail frem og tilbake og snakket med masse forskjellige folk...

 

Når jeg selv hadde fått tak i ny krystall og var klar til å lodde den på, så fikk jeg mail om at jeg kunne sende tilbake kortet. Etter 2mnd frem og tilbake var det endelig et menneske som tok til fornuften...

 

Mottoet må bli: Finn fae* ikke på å gi deg!!!

Lenke til kommentar

Helt enig.

 

Hvis du oppdager at noe er galt:

 

1. Send i retur.

2. Ring å klag fordi det tar lang tid.

3. Få igjen en lapp med at det er din egen feil.

4. Bli drit forbanna, ring å klag på det.

5. Gå til TV2 hjelper deg å dra å drep dem. :wink:

6. Hvis ikke det hjelper, TA MED AG3EN. :grin:

 

Yeah beby!

Lenke til kommentar

B|Real: Det må jeg kikke på.

DrErling: LOL Godt jobba mann. Jeg finner F*** ikke på å gi meg heller :smile:

Jon: AG3EN står fortsatt ubrukt, foreløbig :grin:

De tok det da også tilbake, etter en halvtimes diskusjon om ansvarsforhold, etc bla bla. Det gikk ganske hett for seg hehehe.

Men det var vel da jeg ba han "ta en titt på hva jeg hadde kjøpt hos dem gjennom årene, og at om dette var politikken deres, så ville jeg finne meg ett annet sted å handle" som gjorde utslaget.

Litt av ett slit for 150 Kr. Men kunden fikk da "rett" tilslutt.

Lover eller ikke lover, det er profitten som ruler.

Forøvrig så hadde jeg sagt til selgeren hvilket hoveddkort jeg hadde, og burde vel bedt om å få det skriftlig at skjermkortet var kompatibelt med dette.

Skal jaggu be dem underskrive på alt de sier heretter.

 

For ett slit å være kunde.....

 

 

[ Denne Melding var redigert av: PutPut på 2002-06-04 21:00 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...