kaerfA Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Jepp, jeg kjøpte meg ett gf6800gt , med følte ikke jeg fikk "nok" ut av det, sånn i forhold til hva det skal yte.. Fikk greit nok i 3dmark05 == 4700 ca Men jeg merket smålagg, og fps drop på noen områder osv,, ikek så artig med ett skjermkort til 3200,- (pov 6800gt) Så jeg tenkte på dette http://afreak.luxus-elg.net/files/amg.JPG Og jeg har ikke mer enn 4000 å bruke Endret 9. desember 2004 av AfreaK Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ytelsen går nokk en god del opp når du får disse delene inn i kabinettet Si litt om din gamle hardware? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10300 Lenke til kommentar
kaerfA Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 nja syntes ikke de tilbudene var de beste akkurat.. kunne jo vurdere å gå for s754 da .. blir 1000kr billigere. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 nei men gud.. Har du tenkt til å kjøpe deg et skjermkort som er verdt 500 kr mer for nye 4000 kr når du akkurat har kjøpt et kort.. Det er vel noe annet gærlig med pcn din da.. Du har jo et godt skjermkort.. Lenke til kommentar
kaerfA Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 jeg skal bruke det gamle skjermkortet mitt.. AGP Derfor kan jeg ikek velge noe hk med PCIe. Lenke til kommentar
kaerfA Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 enda mer bump Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Her er det: 1. Dårlig bruk av emnefelt 2. Bruk av sms-språk 3. Ulovlig bumping Retningslinjer Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Endret 9. desember 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg