daffyr Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hvilke av disse er best til spilling: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=39025 eller http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=44007 Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) X600 serien World’s first PCI Express®Graphics Chip Native x16 lane PCI Express Double the bandwidth of AGP 8X Increased memory bandwidth to 12 Gigabytes/sec. Four extreme parallel 3D rendering pixel pipelines Two programmable vertex shader pipelines 128-bit memory interface supporting 128MB or 256MB DDR1 memory configurations Full DirectX® 9 support X700 serien 8 parallel pixel pipelines Six programmable vertex shader pipelines 120 million transistors on 0.11 micron fabrication process 128-bit dual-channel GDDR3 memory interface PCI Express® x16 lane native support SMARTSHADER™ HD regner med at du ser hvorfor. dessuten er det bare X700 serien som har Ati s: 3Dc™ High quality 4:1 Normal Map Compression Works with any two-channel data format en teknologi som gir bedre bilde i spill edit: 300!!!! Endret 5. desember 2004 av Kingy Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 dessuten er det bare X700 serien som har Ati s: 3Dc™ High quality 4:1 Normal Map Compression Works with any two-channel data format en teknologi som gir bedre bilde i spill X8x0 serien har også støtte for dette. Men 3Dc blir Ikke nødvendigvis brukt for å gi bedre grafikk. Som regel vil det nok kun bli brukt for å forbedre ytelsen. Det som også er nytt i X7/8x0 er extended pixel og vertex shader. Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 dessuten er det bare X700 serien som har Ati s: 3Dc™ High quality 4:1 Normal Map Compression Works with any two-channel data format en teknologi som gir bedre bilde i spill X8x0 serien har også støtte for dette. Men 3Dc blir Ikke nødvendigvis brukt for å gi bedre grafikk. Som regel vil det nok kun bli brukt for å forbedre ytelsen. Det som også er nytt i X7/8x0 er extended pixel og vertex shader. selvfølgelig, men det var snakk om bare x600 og x700 derfor nevnte jeg ikke x800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå