JenkaRiPS Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Siden den orginale viften på kortet mitt har begynt å støye, er jeg ute etter noe å erstatte denne med. Har tidligere dårlig erfaring med BlueOrb når det kommer til støy. Finnes det andre alternativer (på norske webshoper) som støyer mindre og har lik eller bedre kjøling? -- Tommy H. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Synes ikke blue orb bråker så fælt jeg da. rundt 30db er da ok? Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 13. november 2001 Forfatter Del Skrevet 13. november 2001 Jeg er ikke ute etter en vifte som bråker mer enn den orginale, da er litt av vitsen borte. OG, jeg VET at BlueOrb bråker. Det jeg lurte på var om det finnes noe annet å anbefale som bråker mindre? -- Tommy H. Lenke til kommentar
cheezes Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Jeg har blue orb jeg også. Jeg sunes den er stille gående i forhold til fop38 cpu vifte på 47dB... Det bråker. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Titan Copper er veeeldig stille da. Men kanskje litt i svakeste laget for en så heit GPU som Gf2 Ultra, passer nok bedre til nortbridges etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå