Gå til innhold

Usikker: Sony Cyber-shot DSC-P100

Anbefalte innlegg

Hei!

Har i dag bestilt meg digitalkamera, etter mye om og men. Er ikke så sikker på hva jeg skal se etter, kameraet skal egentlig brukes til vanlig "hverdagsfotografering", og fremkalle bilder.

Derfor lurer jeg på om noen der ute kan si noe om kameraet jeg har bestilt meg, nemlig Sony Cyber-shot DSC-P100. Er det det godt kjøp? Betaler 3000,- for det.

(har hørt at jeg skal kjøpe meg kamera som nettopp er kommet ut, og dette er vel ikke så nytt på markedet, men...)

Blir glad for svar :yes:

Maren

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm.... Ser ganske greit ut det kameraet.

Klart mye kommer an på bruken av det. Men hvis det er for å ta med på fester og "putte i lomma" kamera så er det helt fint.

Hvis du skal ta noen litt mer "avanserte" bilder så er det ikke så bra.

Men oppløsningen er bra og du har litt zoom. Men husk at det er viktig å være nærme objektet!!!! :)

Lykke til med knipsingen :D

Lenke til kommentar
(har hørt at jeg skal kjøpe meg kamera som nettopp er kommet ut, og dette er vel ikke så nytt på markedet, men...)

Dette er vel en sandhed med modifikationer. Nogle af de bedre kameraer på markedet er ikke nødvendigvis de nyeste. Konkurrencen er hård og producenterne smider det ene kamera på markedet efter det andet, hvor designet efterhånden spiller en større rolle end billedkvaliteten og funktionerne. Sony P100 er et godt kamera til det du beskriver om dit brug, så selv om det ikke er det nyeste, så har det OK billedkvalitet og du vil uden tvivl blive glad for det.

Lenke til kommentar

Har ikke selv noen erfaring med kameraet, men har en venninne som har det, det tar fine bilder, er klart til bruk på "kun kort tid" og har bra blitz.

Kjekk ting to er jo at man slipper å ta med seg ryggsekk om man ønsker å medbringe kameraet på fest etc ;)

Lenke til kommentar

Eller er kanskje Sony Cyber-shot DSC-W1 et bedre valg? Eller Ixus 500? Jeg er så usikker...Er absolutt ingen ekspert på dette området. Leser i forumet, og blir sannelig forvirret. :blush:

Viktig at menyen/kameraet er enkelt i bruk.

Maren :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...