Xtra Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 PS: de selger Diamondback OG Excactmat på databutikken.com... men er excactmat dårligere enn S&S eller?? fordi jeg sparer inn prisen hvis jeg skulle kjøpt på en annen butikk f. eks komplett/netshop.. da musen koster en del mer enn på databutikken.com og angående Q-pad: funker mid/high sense for meg da? spiller mest CS, Farcry sånne spill... Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 og angående Q-pad: funker mid/high sense for meg da? spiller mest CS, Farcry sånne spill... Navnet, feks. "highsense" har bare noe å si på størrelsen på selve matten. Du må finne den størrelsen som passer best på ditt skrivebord. Midsense - 300x250mm High - 285x195mm Low - 405x285mm Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Takker... så det er ingen forskjell på de utenom størrelsen?? og er Q-Pad bedre/like god som excactmat?? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Takker... så det er ingen forskjell på de utenom størrelsen?? og er Q-Pad bedre/like god som excactmat?? Etter det jeg har _hørt_ er det litt bedre glid på Q-Pad, og den sliter ikke skatez som eXact. Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Skjønner ikke hva folk skal med megasvære musmatter som Q-PAD? Bruker ikke hele flata på fUnc en gang jeg. Skal dere ha tøymatte. Gå for Allsop. Den er visst genial og fås kjøpt for under 100kr Ikke alle som bruker så høy sens Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Skjønner ikke hva folk skal med megasvære musmatter som Q-PAD? Bruker ikke hele flata på fUnc en gang jeg. Skal dere ha tøymatte. Gå for Allsop. Den er visst genial og fås kjøpt for under 100kr Ikke alle som bruker så høy sens Spiller med litt over 2.0 i sense i CS. er det høyt? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Skjønner ikke hva folk skal med megasvære musmatter som Q-PAD? Bruker ikke hele flata på fUnc en gang jeg. Skal dere ha tøymatte. Gå for Allsop. Den er visst genial og fås kjøpt for under 100kr Ikke alle som bruker så høy sens Spiller med litt over 2.0 i sense i CS. er det høyt? Det er ikke spesielt lavt, heller ikke spesielt høyt. Litt under middels, vil jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå