Gå til innhold

Hjelp til klokking av asus 6800GT

Anbefalte innlegg

Jeg har et asus V9999, 128 mb som jeg tenkte jeg skulle overklokke litt! men jeg støtte på et lite problem da jeg kom litt opp i hrz (ca. 420\810), da vil ikke programmet godta at jeg tar dem lenger opp! er det noen prog som ikke må teste de nye innstillingene(utenom; powerstrip og rivatuner)? det er ingen form for artifacts eller andre problemer så jeg ser ingen problem med å gå lenger!

Endret av reckey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke du har noe særlig mer å hente der uansett, selvom du ikke får artifacts ved 420, så kan du godt få totalkræsj ved 422. Like godt å ta hintene til den medfølgende oc sofwaren...

Jeg har V9999 GT i 256MB versjonen og har kjørt på 425mghz siden jeg fikk det for noen dager siden, men da jeg prøvde 427 gikk alt i stå.

OT: Hva får du i 3Dmark03 med det kortet på 420/810?

Lenke til kommentar

Bra score i 03 da hvilken CPU har du?

Har samme kortet.

Får atifacts i HL2 på ram på 800. Kjører vanligvis på 780.

Core begynner og slite nå jeg kommer over 410. På 420 begynner jeg og få snodige feil i grafikken.

Skjermkortet er vannkjølt med Zalman kit og zalman ramzinks.

Har klart 12032 på 410/800

AMD 64(939)@2500MHz

Lenke til kommentar

Har amd athlon xp 3200+, 1024mb pc2700 ram, asus v9999GT! men jeg får ingen artifacts, det er det som er problemet, vil gå lenger men programmet vil ikke det! har orginal kjøler på kortet nå, men skal innstallere vann iløpet av julen!

Lenke til kommentar

har ingen anelse! har ikke drevet med klokking så lenge! vet ikke hva som er forsjellen! men jeg har sett att det er ofte bare noen små detaljer som skiller! men har ingen anelse. men jeg kommer sikkert til å gå litt lenger no når jeg får vannkjøling ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...