Master Casemod Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) jeg har et "problem" med høytaleranlegget mitt har lagt merke til at det er forskjellig lydstryrke i venstre og høyre høytaler...noe som er forferdelig irriterende... hva kan være feil?eller hva er problemet? har soundblaster audigy kort og creative inspire 5100( trur jeg da) Endret 5. desember 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 ingen som kan hjelpe meg a? Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Den feilen kan vel ligge ca. 1 million steder... Foreslår at du begynner og og feilsøke, bytte ut enheter ol. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Jo jeg kan jo hjelpe deg litt.. (kanskje :S ) Jeg har dette anlegget til pc'en. Jeg har også lakt merke til at lyden er bare i den ene høytaleren. Det kommer lyd i begge høytalerne når jeg har på litt høyere lyd, men når jeg hører ikke velldig lavt men passe lavt er det bare lyd i 1 høytaler! Dette kan du dessverre ikke gjøre noe med! er skuffet over det høytalersette!! Satser på Logitech z-5500 i starten av nyåret! Endret 16. desember 2004 av siemensboy Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 ja....har testa litt...virker som anlegge t har tatt kvelden....kjøpte det for 3 år sia så det har vel sine grunner kjøper vel I-Trigiue 3200 eller 3300 på nyårett Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 hmm...har drevet litt research,....trur jeg har funnet feilen....ligger sannsynligvis i lydkortet mitt....hørtes det logisk ut?...må jeg da bytte det inn da...heldigvis har jeg fortsatt kvitteringa Lenke til kommentar
paroa Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 det kan også være delefilter som er feil instilt på gainen. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 hmm....har sendt inn lydkortet mitt til testing hos datakjeden....kobla de nye høøytalerne mine til det integrerte lydkortet på pcen....jaggu skjer det samma ass Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 hovedkortets lydkort lider av samma problem..hva kan være gærnt? fikk igjen kortet mitt i dag...det var OK sa de...hjelper det kansje vis jeg bytter pci spor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå