Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Polering av innsug til VW G60 motor

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Synes dere er vel strenge her på amotor i forhold til andre HW forumer. Tror ikke det gagner brukerne akkurat...

*1 En påstand som jeg ikke kan se har rot i virkeligheten, isåfall kom med noe konkret.

*2 Dette er noe du skal ta opp i "tilbakemeldinger om forumet" ikke i her, og ikke i andres tråder.

Her slutter denne diskusjonen.

Lenke til kommentar

Takker :D først så vaska eg heila innsuget i saltsyra,så tokk eg en P80 rondel på drillen og pussa ned den groveste strukkturen. for å så vannslipe me p180-p240-p400-p800 til det var slett og fint. Så smørte eg på et fint sjikt me autosol(poleringsmiddel) lot de stå og godgjør seg litt, så polerte eg me en tøyfilleting(biltema) på drillen.bare ikke klem for mye elle vær for mye på en plass,da det kan brenne seg fast.

Lenke til kommentar

Hehe, det er en yrkeshemlighet. Det var en utvannablanding eg brukte da , fynka fint det og.

Ja,eg brukte litt den berømte "negerkusså" men den var ikke så effektiv. den eg brukte var det mangen utstående sandpapir som var feste i et sirkel lignene objekt,vis du forstod bildet. Fant ikke noe bildet av denne ,men eg vett biltema selga dette.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Så bra ut de dere :)

Bare synd at det tar så evig lang tid til å få alt man vil ha til å se sånn ut..

Ang "negerkuse" så ska den vist nok ikke vera så kul å få i nesa *tenke på oppretteren på jobben*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...