Opus Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvorfor er det ikke bilder av bilen? Eller hvorfor ble de fjernet? Er det regler for slikt? Er regler om å holde seg innenfor topic ja. Han har en fin tråd om Golf Rallyen sin her. Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Synes dere er vel strenge her på amotor i forhold til andre HW forumer. Tror ikke det gagner brukerne akkurat... Endret 23. mars 2005 av andreas76 Lenke til kommentar
Opus Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Synes dere er vel strenge her på amotor i forhold til andre HW forumer. Tror ikke det gagner brukerne akkurat... *1 En påstand som jeg ikke kan se har rot i virkeligheten, isåfall kom med noe konkret. *2 Dette er noe du skal ta opp i "tilbakemeldinger om forumet" ikke i her, og ikke i andres tråder. Her slutter denne diskusjonen. Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Stilig prosjekt, selv om det er mye arbeid. Hva har du gjort / brukt for å få til et så pent resultat? Driver å pusser og fikser litt selv for tiden så noen tips hadde vel ikke skadet Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Takker først så vaska eg heila innsuget i saltsyra,så tokk eg en P80 rondel på drillen og pussa ned den groveste strukkturen. for å så vannslipe me p180-p240-p400-p800 til det var slett og fint. Så smørte eg på et fint sjikt me autosol(poleringsmiddel) lot de stå og godgjør seg litt, så polerte eg me en tøyfilleting(biltema) på drillen.bare ikke klem for mye elle vær for mye på en plass,da det kan brenne seg fast. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hvor fikk du tak i saltsyra? Rondellen, er det en såkalt negerkuse du brukte? Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Hehe, det er en yrkeshemlighet. Det var en utvannablanding eg brukte da , fynka fint det og. Ja,eg brukte litt den berømte "negerkusså" men den var ikke så effektiv. den eg brukte var det mangen utstående sandpapir som var feste i et sirkel lignene objekt,vis du forstod bildet. Fant ikke noe bildet av denne ,men eg vett biltema selga dette. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Så bra ut de dere Bare synd at det tar så evig lang tid til å få alt man vil ha til å se sånn ut.. Ang "negerkuse" så ska den vist nok ikke vera så kul å få i nesa *tenke på oppretteren på jobben* Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvor fikk du tak i saltsyra?Rondellen, er det en såkalt negerkuse du brukte? Saltsyre får man kjøpt på bygg å bo osv slike plasser, som regel er de flasken plassert sammen med rå linolje, tynner og andre guffene vesker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå