rallyeraider Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hey hey, hadde fra hverandre innsuget på rallye'n for noen modifiseringer, da eg fant ut at eg skulle polere hele innsuget speil blank(bling bling).har dessverre ingen før bilder. men legger ut disse som dere kan se på,kom gjerne me komentarer Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 et til Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 enda et til Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ble kjempefint det, men er jo litt av en jobb hehe. Hva med noen bilder av rallyen? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Du må jo være gal Men fint blir det jo!! Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Eg skulle fått lagt di første bildene i ei photobucet.den eg bruker til vanlig har klikka. så tar litt tid å få opp di bildene dr da, sorry gutter å jenter. At det tokk lang tid ja, har brukt ca 12 timer bare på å pusse . men det ble vert det, nå har eg bare toppdekselet å dynamo /g lader i gjen. hehe så i år ca 2008 e eg vel ferdige då . Gal ?? hmm, nei da. har bare jæ.............. lite å gjør på . arbeidsledige billakkerer . Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 kor e bildene eg la ut av bilen min...... mr moderator så har vert på ferde her eller? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hadde tenkt å nevne det for han jeg og, men når du har sendt en pm så lar jeg heller være... Hva med å rengjøre den inni da?? Ellers så det bra ut men lyset på bildene var litt dårlige. Savner et bilde i dagslys ute... Lenke til kommentar
stians Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 her du sitter å skriver kjelli Må få deg en jobb nå he he Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvorfor er det ikke bilder av bilen? Eller hvorfor ble de fjernet? Er det regler for slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå