MarkusG Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ganske bredt spekter du kommer med (alt fra nü-punk til 70-talls hardrock til heavymetal), så vi kjører på med litt godsaker i sjangeren sånn generelt. På tide å skolere deg i HalTan's School Of Rock før Metallicabataljonen tar deg. All I need is miiiiinds for molding.*Gni seg i henda og pumpe ut en laaang post, bare fordi jeg kjeder meg* Led Zeppelin - Selve definisjonen på rock n' roll for min (og maaange andres) del. Er i noenlunde samme båt som Deep Purple. Om du skal ha de virkelige gullkornene av noen låter (og ikke hele album, selv om det er å anbefale): Stairway To Heaven Rock N' Roll Whole Lotta Love Since I've Been Loving You Immigrant Song Black Dog Trampled Under Foot De mest "rocka" av disse er Immigrant Song, Black Dog og Rock N' Roll, men alle låtene er knallgode must-haves. The Jimi Hendrix Experience - Gitarguden med stor G. Melodiøs hardrock (stort sett) med blues- og psykedeliaelementer. Mannen over menn. Must-haves: Purple Haze Little Wing Crosstown Traffic Voodoo Chile All Along The Watchtower Turboneger - Blir det mer rocka? Norske helter med mye dritt på hjertet. Get It On I Got Erection The Age Of Pamparius Sailor Man Sell Your Body (To The Night) Le Saboteur AC/DC - Heavy-heltene. Ekte, beintøft og lekkert. For Those About To Rock (We Salute You) TNT Shook Me All Night Long Back In Black Thunderstruck Nå gidder jeg ikke mer. *Setter seg tilbake og venter i fortvilelse på zhe ev0l n' tr00 christr4ping metYl-gang* For en haug med bra musikk! Jeg må slenge på Guns N' Roses -Welcome to the jungle, Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Iron maiden-The trooper Iron maiden-The number of the beast slayer-seasons in the abyss tnt-Tor with the hammer manowar-fighting the world Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå