StrongBad_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Thermaltake Xaser Tsunami Sort Aluminium er det et bra kabinett, med tanke på støy og modding.. Endret 5. desember 2004 av StrongBad_ Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg vet om en kar som har et slikt et(hvertfall skremmende likt, hvis det ikke r det helt samme da...tror det). Å det virker veldig bra med tanke på støy. Han modder ikke så mye da, så det skal jeg ikke uttale meg noe om... Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 du vet ikke åssen kvaliteten er på det? hvor bra er plasten i fronten , er det liksom billig materiale? (sånn low-budget følelse liksom) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 En link til siden hadde kansje hjulpet ? Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 har fått sjekket det og det ser veldig bra ut.. sjekk i prisguiden der er det en link til Thermaltake's nettside.. Jeg skal hvertfall ha sånn! Lenke til kommentar
ppaassssaa Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hei Broen min har en sånne ... bare sølv farge Når det gjelde modding så vett jeg ikke om det er bra Men den er lett kabinett med bra kjøling ( broen min har ikke sidedoor fan på engang) Men eneste ting han ikke like er at den lage mye støy og sånn og da måtte han kjøpte vifte kontroll. (info fra broen min) Men lykke til :!: Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 ja har tenkt på viftekontroll.. er kjekt det Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 ser bra ut det kabinettet, men er ikke det sånn halv ferdig moddet da? Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 bare vindu. og en vifte med dioder ikke no mer Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 du vet ikke åssen kvaliteten er på det? hvor bra er plasten i fronten , er det liksom billig materiale? (sånn low-budget følelse liksom) det er alu i front Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Det er samma søren nå.. kjøpte cm stacker isteden.. men byttet til shuttle sn25p senere Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 To tråder om det samme.. http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=412105 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå