Suppelars2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det ER FiskePinna. Hvorfor er FiskePinna blitt erstattet med KarriKrydder? Noe jeg ikke har fatt med meg? Først ble FiskePinna banna for å være en frekk pølsehjerne, så oppretta han en ny bruker, som også ble banna, dette er vel den andre reinkarnasjonen av FrP-virvelvinden i rekken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det ER FiskePinna. Hvorfor er FiskePinna blitt erstattet med KarriKrydder? Noe jeg ikke har fatt med meg? Først ble FiskePinna banna for å være en frekk pølsehjerne, så oppretta han en ny bruker, som også ble banna, dette er vel den andre reinkarnasjonen av FrP-virvelvinden i rekken. Han var frekk ja, men polsehjerne? Ja ja, blir vel kastet ut snart jeg og, ligger pa 70% advarsel. enig! straffene i dette landet er helt på trynet. Er omtrent sånn at hvis du kjører i 150 og purken måler deg så kan du stoppe å voldta/skyte noen for å få mildere straff Dette er noe jeg konstant forundrer meg over. Hvis jeg skal voldta noen, skal jeg iallfall gjore det her og ikke i USA! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Pølsehjerne som i at han avslører seg selv gang på gang. For ikke å snakke om å si/gjøre det som får ham banna. Endret 5. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
kag Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Vel. Jeg vet ikke hva som er dummest. Tilfellet som det fremstår i Dagbladet. Eller å ta stilling til, og uttale seg der etter, hva som står i Dagbladet. Er ikke rart landet virker skakkjørt hvis man tar alt man leser i VG og Dagbladet for god fisk. Endret 5. desember 2004 av kag Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg er helt enig i staffeutmålingen skal påvirkes av at mannen trodde han var uimotsåelig. Derimot skal det ikke gi redusert straff, men økt og/ eller psykriatisk behandling i tillegg. Enden på visa om staffenivået fortsetter slik det gjør i dag, blir rett og slett borgervern. Og det har vi allerede sett eksempler på der påståtte voldtektsmenn har blitt banka av venner av offeret. Føler folk at rettsvernet revner, tar de saken i egne hender. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jammen får de med små tisser større fengselsstraffer? Du dømmes herved til 20år i fengsel fordi du forsøkte å voldta med en for liten tiss. Gå i skammekroken med deg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Du dømmes herved til 20år i fengsel fordi du forsøkte å voldta med en for liten tiss. Gå i skammekroken med deg. :!: Forstar poenget til mannen, at han trodde kvinnen skulle bli imponert, men det burde fremdeles ikke ha noe a si for straffen han fikk. Han provde a voldta henne, har ingenting a si hvorfor han trodde det var OK (sa lenge hun aldri oppfordret til seksuelle handlinger). Lenke til kommentar
KariKrydder Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Da fikk vi bekreftet det alle menn har visst lenge; Size DOES matter! Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Da fikk vi bekreftet det alle menn har visst lenge; Size DOES matter! Ja. Det kan forsavidt ogsa bety at storrelsen kan vaere for stor. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 To ord: Heia Norge!! Jeg skal holde mine personlige meninger for meg selv. Vil ikke bli permbannet enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå