MountainRivera Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/29/416065.html Norge revner Endret 4. desember 2004 av MountainRivera Lenke til kommentar
KariKrydder Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Når man er innvandrer, har stor tiss man kan vifte med, og er en viril mann i slutten av 20-årene skulle det bare mangle at man får litt strafferabatt... Synes det er kvinner som er alt for pripne som burde straffes Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Helt enig! Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Når man er innvandrer, har stor tiss man kan vifte med, og er en viril mann i slutten av 20-årene skulle det bare mangle at man får litt strafferabatt... Synes det er kvinner som er alt for pripne som burde straffes Psh, oss andre "innvandrere" klarer fint a skaffe dame uten a matte tvinge dem... Lenke til kommentar
KariKrydder Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Når man er innvandrer, har stor tiss man kan vifte med, og er en viril mann i slutten av 20-årene skulle det bare mangle at man får litt strafferabatt... Synes det er kvinner som er alt for pripne som burde straffes Psh, oss andre "innvandrere" klarer fint a skaffe dame uten a matte tvinge dem... Ikke undertegnede Lenke til kommentar
alexf Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Bergen tingrett har gitt en 27 år gammel asylsøker ett år mildere straff enn aktors påstand etter et voldtektsforsøk. Den dømte slipper også å betale oppreisning til fornærmede. Årsaken til strafferabatten er at tiltalte trodde han var uimotståelig overfor fornærmede. Fantastisk. Helt fantastisk. Jeg er målløs. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 1. Dere sporer da av til det useriøse noe helt utrolig... 2. Hvordan i huleste har det seg at KariKrydder har "Innlegg: "0""? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 2. Hvordan i huleste har det seg at KariKrydder har "Innlegg: "0""? Det er ikke postcout i Off Topic. Men on-topic igjen; Dette er bare sykt, synes han burde fått doblet straff for å bevise at han er en idiot jeg... Lenke til kommentar
KariKrydder Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Bergen tingrett har gitt en 27 år gammel asylsøker ett år mildere straff enn aktors påstand etter et voldtektsforsøk. Den dømte slipper også å betale oppreisning til fornærmede. Årsaken til strafferabatten er at tiltalte trodde han var uimotståelig overfor fornærmede. Fantastisk. Helt fantastisk. Jeg er målløs. Hehe, hvis man har kokt sammen en "god" historie begynner det å bli lønnsomt å voldta. Hvis man voldtar magne nok begynner det å bli riktig "billig". Jeg stiller spørsmål ved om dommeren/den som foretok straffeutmålingen var "tilregnelig" i gjerningsøyeblikket. Makan til dømming hadde de ledd rått av i AllyMcBeal og judging Amy. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) <--Min mening (om Norges lover) Endret 5. desember 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 <--Min mening Har du liten tiss og ikke kan delta ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nok et eksempel på at dette landet trenger militærdiktatur med konsentrasjonsleire og alt som hører til. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 <--Min mening Har du liten tiss og ikke kan delta ? Skjønte ikke helt den Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 <--Min mening Har du liten tiss og ikke kan delta ? Skjønte ikke helt den Var bare en spøk, don`t worry be happy..... Lenke til kommentar
whom Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvordan i huleste har det seg at KariKrydder har "Innlegg: "0""? Det har nok en samenheng med at tiltalte foretrekker søppel framfor HW Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 <--Min mening Har du liten tiss og ikke kan delta ? Skjønte ikke helt den Var bare en spøk, don`t worry be happy..... Ca.Offtopic: *senedogklappepå* Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nok et eksempel på at dette landet trenger militærdiktatur med konsentrasjonsleire og alt som hører til. Ja, ikke sant. Forresten, er det bare meg eller er KariKrydder vår alles kjære FiskePinna? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det ER FiskePinna. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det ER FiskePinna. Hvorfor er FiskePinna blitt erstattet med KarriKrydder? Noe jeg ikke har fatt med meg? Lenke til kommentar
Peri Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nok et eksempel på at dette landet trenger militærdiktatur med konsentrasjonsleire og alt som hører til. enig! straffene i dette landet er helt på trynet. Er omtrent sånn at hvis du kjører i 150 og purken måler deg så kan du stoppe å voldta/skyte noen for å få mildere straff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå