m-momr Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) slettet, jeg lager ny tråd Endret 5. desember 2004 av m-momr Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 skal det være AGP 8x og sånn? eller den gamle du viser i den andre posten din? Husk BIT er mer enn mengde! Kanskje noen kan forkløare det til deg siden jeg bare hinta om det på msn Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 skal det være AGP 8x og sånn?eller den gamle du viser i den andre posten din? Husk BIT er mer enn mengde! Kanskje noen kan forkløare det til deg siden jeg bare hinta om det på msn Tror ikke 8XAgp har noe å si her...Komplett har et Geforce 5200 LowProfile Agp. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 skal det være AGP 8x og sånn?eller den gamle du viser i den andre posten din? Husk BIT er mer enn mengde! Kanskje noen kan forkløare det til deg siden jeg bare hinta om det på msn Tror ikke 8XAgp har noe å si her...Komplett har et Geforce 5200 LowProfile Agp. heter ikke de "nye" portene AGP8x? og ser ikke sånn ut som på bildet? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 skal det være AGP 8x og sånn?eller den gamle du viser i den andre posten din? Husk BIT er mer enn mengde! Kanskje noen kan forkløare det til deg siden jeg bare hinta om det på msn Tror ikke 8XAgp har noe å si her...Komplett har et Geforce 5200 LowProfile Agp. vet, står mellom det og radeon 9600 se fra mpx.no tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå