germ Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg har en Ipaq 3630 med PCMCIA kortjakke til. Oppi har jeg PCMCIA-CF Adapter med CF (Compaqt flash) kort i. Jeg har lagra en del mp3 sanger på dette kortet. Men det går ikke ann å spille de av på maskinen! Jeg må overføre de til internminne før det går. Hvorfor? En vanlig mp3-spiller kan jo bruke CF! Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
germ Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Ingen som kan hjelpe meg? Noen som tror det vil hjelpe hvis jeg kjøper en PCMCIA harddisk? Lenke til kommentar
goggi Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Har bare brukt mp3 i internminnet så jeg vet ikke, men er det ingen hos Compaq som vet dette ? Lenke til kommentar
Sigve Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Lag en folder på minne brikken som heter My Dokuments, legg alle filene der og vips skal WMP finne musikken din Lenke til kommentar
germ Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 TUUUUUUUSEEEEEEEN TUUUUUUUUSEEEEEEEEN TAKK!! SKAL PRØVE! Lenke til kommentar
knekkert Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 "my documents" på engelsk.... da funker det !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå