mrtzter Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) NOen som har Sense ambonemanget? Har Sense noen tilbud? slik som netcom har? Gratis MMS eller noe slikt? Vet de har sense.no med 50 sms hver dag, men noen andre ting de gjør gratis? Endret 5. desember 2004 av HybRis Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hva skjer HybRis? Vært på flaska? Mye rar staving og setninger her... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Han har nok drikkings "litt" Ellers kan det jo hende at han har skulket norsk timene i skolen.... Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg prøver igjen Jeg har sense A. nå! De har (etter det jeg har fått med meg) nesten ingen sånn, gode tilbud.. Slik som netcom har! Netcom har jo gratis sms i helgene, har ikke Sense noe slikt? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nei, de har ikke slike tilbud. Eneste de har, er å sende sms fra Internett. Men de er jo relativt billig i bruk da. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 De er jo billige, men hadde vært fint med gratis mms eller noe slikt Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Vi har også gratis MMS osv fra tid til annen. Pr. dags dat har vi ikke det. Via Mine sider har vi 50 fratis SMS HVER DAG som et fast tilbud :-) Hvis du ikke er i binding eller ha mindre enn tre mnd igjen av binding kan vi tilby deg ny mobil til markedets billigste pris. Vi får blant andre D500 snart :-) Endret 7. desember 2004 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå