tnese Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg har tenkt en stund, og funnet ut at jeg har lyst på en SE k500i, men jeg lurer på en ting: er det noen som kan si meg hvor lenge det går an å ta opp video? Siden det er ett VGA kamera, og ikke så altfor mye minne på telefonen, så tror jeg kanskje at det tar opp 12-15 sekunder, men jeg er ikke sikker. Noen som vet bedre enn meg? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 den filme i 10 sek på laveste kvalitet og 5 på høyeste Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 10sekunder!!! For noe tull, jeg har K500i og jeg har over 2min med film som jeg har filmet, og fortsatt mere plass. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tror ikke det er noen grense Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Tror ikke det er noen grense alt har jo en grense et sted når det gjelder minnekort..... alt avhenger jo av bildekvalitet å sånn der da... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Man kan filme til man ikke har mere minne igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå