eirikhw Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei, jeg ser etter ett kabinett som ikke skal være for "dypt". De fleste minitower/miditower kabinettene er jo 45-55 cm dype. Pga. plassen skulle jeg gjerne hatt et kabinett som var mindre dypt, maks. 39 cm. Dette kunne jo gjøres .eks. ved at disker ble montert under eller over hovedkortet, og ikke foran hovedkortet som på de fleste std. kabinetter. Kabinettet kan gjerne være høyere enn et vanlig miditower, men altså ikke så dypt. SFF kabinetter er jo ikke særlig dype, men de har for liten plass for disker / ekspansjon etter mine behov, og må jo ha spesielle hovedkort. Derfor, har noen informasjon om egnede kabinetter? Er takknemlig for alle tips ! Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvorfor akkurat 39cm? Har du virkelig så dårlig plass Lenke til kommentar
eirikhw Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Er den under 40 cm dyp får jeg plass til den i en hylle over min arbeidspult. Da har jeg legg tilgang til USB porter + optiske i front. Alternativt er å ha den på gulvet, men da blir det herk med kabler + tilgang til porter o.l.... Lenke til kommentar
slettet Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har du tatt høgde for at ledningane bak på kabinettet stikk ut ca. 10cm? Dvs. at eit 40cm djupt kabinett tar 50cm plass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå