ostenxx Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303883&cks=PRL og bulkversjonen http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302657&cks=PRL? Jeg vil hovedsakelig bare ha lydkortet. Trenger og drivere og software. Men fysisk, er kortene identiske på det området? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ja, det tror jeg. Nr 2 er bulk, det er forskjellen. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Ok. Ser nå at jeg har skrevet spørsmålet i denne posten på en svært dum måte. Det jeg lurer på er om jeg får med all software til lydkortet om jeg velger bulk framfor retailversjonen? Det er viktig at jeg får med kontrollpanelet for å sette opp høytalerne riktig, i tillegg til eax-innstille. Mvh. Øystein Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ok. Ser nå at jeg har skrevet spørsmålet i denne posten på en svært dum måte. Det jeg lurer på er om jeg får med all software til lydkortet om jeg velger bulk framfor retailversjonen? Det er viktig at jeg får med kontrollpanelet for å sette opp høytalerne riktig, i tillegg til eax-innstille. Mvh. Øystein Driverne laster du jo ned fra internett uansett Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du får kortet laust i en pose med cd'ene. Ikke noen boks. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Ok. Ser nå at jeg har skrevet spørsmålet i denne posten på en svært dum måte. Det jeg lurer på er om jeg får med all software til lydkortet om jeg velger bulk framfor retailversjonen? Det er viktig at jeg får med kontrollpanelet for å sette opp høytalerne riktig, i tillegg til eax-innstille. Mvh. Øystein Driverne laster du jo ned fra internett uansett Som sagt er jo ikke driverne noe problem. Det er softwaren jeg trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå