sofarot Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har hoppt fra høyde en gang, det var fra 16Meter og rett ned i vannet. Eneste dumme var at jeg landa med spredde bein........ au................... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ser morsomt ut.. men jeg skater så jeg tror jeg er nokk forslått igjennom årene. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 garf..Skal dere bare kommentere refleksvesten min, eller beundre mitt abnormale mot som tør å kaste meg ut i den sikre død som disse bildene viser? Jeg slo meg på foten for å vise dere dette, YOU BETTER ENJOY IT! haha.. tidig Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har ganske ødelagte knær jeg også. Burde begynne å roe ned litt.... Gleder meg til sommeren! *drømme* Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 det her driver jeg og storebror også på med! drit stilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå