Lapette Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Her er et par linker til meg og en kamerat som bedriver den "urbane ekstremsporten" Parkour! Ganske tøft, ey? Det var hard asfalt under den myke snøen MONKEY1 5 meter fritt fall 4,5 meter fritt fall Gelendermove Gi respons! NÅ! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 ser rått ut å drive med sånt... har hatt lyst til å drive med sånn jeg å. du kunne ikke ha resiza bilda litt? er litt vanskelig å s dimensjonene Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Dumme dimensjoner.. Nei, kan ei resize, har ikke programmene til det Dessuten skal jeg gjøre lekser nå! Wow, 2 innlegg på 1 minutt Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Refleksvest og greier. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Ey, ikke mobb! Det er ikke tøft å være død Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det er ikke tøft å være død Ha ha ha Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 garf.. Skal dere bare kommentere refleksvesten min, eller beundre mitt abnormale mot som tør å kaste meg ut i den sikre død som disse bildene viser? Jeg slo meg på foten for å vise dere dette, YOU BETTER ENJOY IT! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Joda, det ser rått ut. =) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Du er registrert på www.parkour.no?? Arti bilder.... For andre som syns det ser gøy ut.. Gå inn på www.urbanfreeflow.com og lær mer!!! Lenke til kommentar
blue days Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) *edit* Endret 5. desember 2004 av blue days Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Lattis. Husker jeg leste om "freestyle walking" for et par år sida, trodde det var en dårlig spøk. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hehe dreiv litt sånn rundt på skolen, klatre opp på taket på alle bygninga, jumpe fra tak til tak, hoppe ned på andre siden før læreren rakk å se hvem det var! Men til slutt møtte jeg min egen lærer Melding med hjem og skit og lort. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hva med å begynne å trene turn frittstående? Ser litt tafatt ut å bare hoppe ned. Har sett er par folk som tar salto mortale over alt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 tafatt Beste beskrivelsen hittil. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har sett er par folk som tar salto mortale over alt. Kanskje Joe Eigo (eller hva det var han het) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Så en film med en fransk fyr som var verdensmester i den her ekstremsporten, var ganske kult å se på. Skal se om jeg finner igjen linken til filmen. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 David Belle & Ciryl Raffaelli - Street Climb: http://www.parkour.no/recommended/davidbelle.avi Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Jepp, det stemmer! Galen dud! er på parkour.no ja Kunne trengt flere som driver med dette, så det er bare å kaste seg ut i det. Fint å trene nå som det er snø Brakk noen fingre her om dagen men :\ Jaja Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg synes ikke det der var noe særlig høyt. Har aldri testet denne "sporten" så jeg skal ikke si hva som er høyt eller ikke. Men jeg trur jeg skulle klart det der ganske så fint. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Jeg har teite kne så det der er nok ikke noe fra meg..... så kult ut, men fikk liksom ikke med meg høyden på de bildene..... Endret 6. desember 2004 av ketchez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå