C4mpi Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Jeg satt å hørte på radioen idag og der sa de at barn kunne få langvarie skader av strålingen fra mobilen.. De anbefalte at barn IKKE måtte snakke mye i telefonen. Har noen opplevd dette eller er det ytterst sjeldent? Er vel ikke såå stor sjanse at man får sånne skader vel? EDIT; fjerna noe som var feil Endret 4. desember 2004 av C4mpi Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg så det på nyhetene, og det var vell heller det at barn skulle snakke mindre i telefon og HELLER sende mer sms. Btw: menst vi snakker om stråling så sier de jo også at visst du har mobilen liggende i lomma, kan det forminske sæd-kvalitetet din. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 åja, jeg hørte vel litt feil da.. trodde de sa at man ikke skulle bruke telefonen så mye, verken til SMS eller ringing Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg tror ikke strålingen har noe og si, sant og si at vi mister 100.000 hjerneceller pr dag uansett Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 The man knows his stråling Lenke til kommentar
tnese Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Bestemor sier alltid at sædkvaliteten går ned når jeg går med mobilen i lomma, og hun klarte faktisk å få meg til å slutte å gå med den i lomma hele tida.. Har forresten hørt at det nye 3G nettet avgir mye mer stråling enn det vi har fra før... Det lover ikke godt for sædkvaliteten! Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Bestemor sier alltid at sædkvaliteten går ned når jeg går med mobilen i lomma, og hun klarte faktisk å få meg til å slutte å gå med den i lomma hele tida.. Har forresten hørt at det nye 3G nettet avgir mye mer stråling enn det vi har fra før... Det lover ikke godt for sædkvaliteten! Nei, det gjør vel ikke det Hehe.. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det skal være skadelig å snakke i telefonen mer enn to minnutter i strekk, men det går jo millioner av radiobølger, mobilstråling og sånnt rundt vårs hele tiden, så jeg tror ikke det er farlig. Barn ringer lite også. Sender bare sms og e-post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå