Kultom Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har noen av dere sett et Penis Atlas? Fant en bok som het "Penis atlas" på Nordli (eller hva nå enn den bokhandlershappa heter) idag. Veldig nyskjerrig på hva det var. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Nei.. store gutter har ofte liten tiss. Personlige efaringer eller står det i en eller annen tiss bok? Hva du ikke vet har du ikke vondt av Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Venter på at Øyvind Dahle snart kommer og gir litt liv i tråden! Lenke til kommentar
Irons Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har noen av dere sett et Penis Atlas? Fant en bok som het "Penis atlas" på Nordli (eller hva nå enn den bokhandlershappa heter) idag. Veldig nyskjerrig på hva det var. En bok med masse bilder av manlige kjønsorganer, samt en studie om hvordan variasjonen er blandt ulike folkegrupper etc... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 skikkelige klara-klok.no tendenser her jo Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/4071657.stm Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jenter liker søte ting. Jeg ville blitt redd om det kom en slik svær niggah cock opp i trynet mitt om jeg var jente. Så en liten søt tiss er da vel ikke så fælt. Er den lang nok til å gjøre henne gravid så har du gjort jobben din. Er den ikke lang nok så får du oppsøke lege og få noen piller for det Lenke til kommentar
Luv Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Man kan ikke få penis til å vokse av piller! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Man kan ikke få penis til å vokse av piller! Har du testa? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jenter liker søte ting. Jeg ville blitt redd om det kom en slik svær niggah cock opp i trynet mitt om jeg var jente. Så en liten søt tiss er da vel ikke så fælt. Er den lang nok til å gjøre henne gravid så har du gjort jobben din. Er den ikke lang nok så får du oppsøke lege og få noen piller for det Haha. Lev i den troen du. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jenter liker søte ting. Jeg ville blitt redd om det kom en slik svær niggah cock opp i trynet mitt om jeg var jente. Så en liten søt tiss er da vel ikke så fælt. Er den lang nok til å gjøre henne gravid så har du gjort jobben din. Er den ikke lang nok så får du oppsøke lege og få noen piller for det Haha. Lev i den troen du. :!: Busted. Big time. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hvorfor skal jentene tenke: "Haha... han har liten tiss". Men vi tenker ikke: "Fy faen så trang ho er!" EDIT: Hadde jeg hatt Unormal tiss så hadde jeg vært stolt av det. Like stolt som en som har en mega stor en. Endret 6. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvorfor skal jentene tenke: "Haha... han har liten tiss". Men vi tenker ikke: "Fy faen så trang ho er!" Åh? Er du sikker på det? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvorfor skal jentene tenke: "Haha... han har liten tiss". Men vi tenker ikke: "Fy faen så trang ho er!" Åh? Er du sikker på det? Hva er så kult med stor tiss? Den er stor... hva så? Man blir ikke mer tilfredstilt forde (Altså da tenker jeg ikke på bredden, men lengden) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Men vi tenker ikke: "Fy faen så trang ho er!" Vi? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hvorfor skal jentene tenke: "Haha... han har liten tiss". Men vi tenker ikke: "Fy faen så trang ho er!" Jeg trodde da det var en fordel. (det siste altså) Endret 6. desember 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ikke alltid. Det kan visst gjøre fryktelig vondt... For jenta altså. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hvorfor skal jentene tenke: "Haha... han har liten tiss". Men vi tenker ikke: "Fy faen så trang ho er!" Jeg trodde da det var en fordel. (det siste altså) Whatever.... trang eller løs da... EDIT: Kanskje ikke så kjekt når man må bruke fingrene for å komme til. EDIT2: En annen ting: En ting er å tenke KUN på utseende og ikke personlighet. Men nå har det altså blitt enda en ting til... altså det man har mellom beina!! Selvsagt er det ikke noe sexy med en penis som er 6 cm lang. Men jeg syns ikke det skulle ha noe å si. Endret 6. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå