Gå til innhold

*VENLIGST SLETT TRÅD*

sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen av dere sett et Penis Atlas?

Fant en bok som het "Penis atlas" på Nordli (eller hva nå enn den bokhandlershappa heter) idag. Veldig nyskjerrig på hva det var.

En bok med masse bilder av manlige kjønsorganer, samt en studie om hvordan variasjonen er blandt ulike folkegrupper etc...

Lenke til kommentar

Jenter liker søte ting. Jeg ville blitt redd om det kom en slik svær niggah cock opp i trynet mitt om jeg var jente. Så en liten søt tiss er da vel ikke så fælt. Er den lang nok til å gjøre henne gravid så har du gjort jobben din. Er den ikke lang nok så får du oppsøke lege og få noen piller for det :)

Lenke til kommentar
Jenter liker søte ting. Jeg ville blitt redd om det kom en slik svær niggah cock opp i trynet mitt om jeg var jente. Så en liten søt tiss er da vel ikke så fælt. Er den lang nok til å gjøre henne gravid så har du gjort jobben din. Er den ikke lang nok så får du oppsøke lege og få noen piller for det :)

Haha. Lev i den troen du.

Lenke til kommentar
Jenter liker søte ting. Jeg ville blitt redd om det kom en slik svær niggah cock opp i trynet mitt om jeg var jente. Så en liten søt tiss er da vel ikke så fælt. Er den lang nok til å gjøre henne gravid så har du gjort jobben din. Er den ikke lang nok så får du oppsøke lege og få noen piller for det  :)

Haha. Lev i den troen du.

:!:

Busted. Big time.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal jentene tenke: "Haha... han har liten tiss". Men vi tenker ikke: "Fy faen så trang ho er!"

Åh? Er du sikker på det?

Hva er så kult med stor tiss? Den er stor... hva så? Man blir ikke mer tilfredstilt forde :dontgetit: (Altså da tenker jeg ikke på bredden, men lengden)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal jentene tenke: "Haha... han har liten tiss". Men vi tenker ikke: "Fy faen så trang ho er!"

Jeg trodde da det var en fordel. :hmm: (det siste altså)

Whatever.... trang eller løs da... :roll:

EDIT: Kanskje ikke så kjekt når man må bruke fingrene for å komme til.

EDIT2: En annen ting:

En ting er å tenke KUN på utseende og ikke personlighet. Men nå har det altså blitt enda en ting til... altså det man har mellom beina!! Selvsagt er det ikke noe sexy med en penis som er 6 cm lang. Men jeg syns ikke det skulle ha noe å si.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...