mecha slin Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 The faster you download, the bigger your penis is. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Hadde visst 1Gbit jeg Endret 5. desember 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 OC-768. Da var ikke dette noe moro mer. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 OC-768. Da var ikke dette noe moro mer. Hva er det? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 HVorfor flyr ikke alle på alle.. hadde vært kult.. Ehhhh... nei. Har vært på litt for mange vepsebol med rottekjeppen min til at jeg blir fristet av en slik tanke.. Det ville rett og slett vært skikkelig kjipt, ikke trygg noe sted. Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 liten = kort eller liten i kubbik? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ifølge vitenskapsmenn så har Afroamerikanerne (fra gamle afrika) de største penisene. Mennesker av asiatisk opprinnelse skal ha minst (indokina og korea helt ned til somalia)... med tanke på at det er så jækla mange av dem folka der så vil jeg si de ikke bruker dongggggg! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Den stopper ikke å vokse før du er 18år heller. eeehh!!min vokser hver dag Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 sakkars dere med liten tiss. jeg har stor tiss. jeg får alltid orgasme. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Min er 45cm nå og jeg er 16 Lenke til kommentar
Irons Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Morsom tråd Dette med hvordan en kvinne (etter egen erfaring, eller det de har sagt til meg, siden jeg er mann) føler varierer, tror ikke det har så mye å si på lengden, bortsett fra visse kamasutra stllinger, som mildt sagt er vanskelige Men den siste dama som jeg hadde meg med, samenligna meg med typen sin, vi var like lange, men jeg var mer fyldig, å det var noe hun mekret meget bra... \\Sp33D Lenke til kommentar
tøs Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 "Det er ikke sørrelsen som teller, det er meter pr sekund" Vell størrelsen har vell kanskje ikke så veldig mye å si (forutsatt at man ikke er veldig liten da), men hvordan du bruker den. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 2. Nei det er absolutt ingen sammenheng mellom personens høyde, størrelsen på hender eller føtter som tilsier at personen har stor eller liten penis. Jeg er et bevis på det! 2m over bakken, 49 i sko og stor neger kuk Lenke til kommentar
Irons Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Er det ikke en sammenheng mellom størelse på personen og resten av kroppen, proposjonen skal liksom stemme, er du 2m så hadde det sett teit ut med 36 i sko og 14cm penis... \\Sp33D Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Nettop:P derfor har jeg stor penis Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) EDIT: gikk fra pc'en pålogget på skolen Endret 6. desember 2004 av Seppe . Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 EDIT: gikk fra pc'en pålogget på skolen dagens! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Er det ikke en sammenheng mellom størelse på personen og resten av kroppen, proposjonen skal liksom stemme, er du 2m så hadde det sett teit ut med 36 i sko og 14cm penis... \\Sp33D Nei.. store gutter har ofte liten tiss. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Nei.. store gutter har ofte liten tiss. Personlige efaringer eller står det i en eller annen tiss bok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå