Gå til innhold

*VENLIGST SLETT TRÅD*

sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vent, vent, 12-14,5 cm er gjennomsnittet? Ikke i klassen min, der må du opp et par cm ja. 10 klasse.

Vent vent vent... Sto dere på rekke og rad, fikk ståtiss, og målte?

Eller er det et tall fra hva dere sier?

EDIT: Jeg har også hørt at gjennomsnitten på voksene menn i Norge er 12-14cm...

æææææh, ja.

neida. men, dei fleste andre har relativt store i forrhold til meg. (vi dusjer etter gymmen) La oss bare si at min er 14cm.

Lenke til kommentar
vent, vent, 12-14,5 cm er gjennomsnittet? Ikke i klassen min, der må du opp et par cm ja. 10 klasse.

Vent vent vent... Sto dere på rekke og rad, fikk ståtiss, og målte?

Eller er det et tall fra hva dere sier?

EDIT: Jeg har også hørt at gjennomsnitten på voksene menn i Norge er 12-14cm...

neida. men, dei fleste andre har relativt store i forrhold til meg. (vi dusjer etter gymmen) La oss bare si at min er 14cm.

I min klasse var d hvertfall ikke vanlig at man etter gymtimen sto med erigert penis og tomstokk i dusjen.

btw: i fhm sto det 15.4 som gjennomsnitt,

Lenke til kommentar
Hyrlen: nei, stod ikke i erigert tillstand. Men når du ser at en tiss er større en din og du vet størrelsen på din da VET jo du at den er større en din i erigert tilstand (i de fleste tillfeller) og du vet sånn ca. hvor stor den er.

Eh, nei? Noen kan ha stor penis når den er slapp, men at den holder cirka lik størrelse erigert, mens andre har liten slapp, og stor erigert.

Lenke til kommentar
Hyrlen: nei, stod ikke i erigert tillstand. Men når du ser at en tiss er større en din og du vet størrelsen på din da VET jo du at den er større en din i erigert tilstand (i de fleste tillfeller) og du vet sånn ca. hvor stor den er.

Tull. En liten skrukkete en kan ha større potensiale enn en lang og strekt.

Lenke til kommentar
Hvor stor penisen er kommer mest an på hvor langt du har kommet i pubertetsutviklingen. De som har kommet langt kan ha en penis som nesten kan være utvokst, mens de som er kommet kort i pubertetsutviklingen kan ha en ganske liten penis. Begge deler er like normalt! Det er under enhver omstendighet dårlig gjort å mobbe deg på grunn av penisstørrelse når man vet at dette vil jevne seg ut om noen år og du også er godt i gang med puberteten.    Penis vokser individuelt i pubertetsalderen. Normal penisstørrelse hos en utvokst gutt (dvs. 18-20 år) er mellom 10 og 20 cm i stiv tilstand. Gjennomsnittet hos voksne menn i Norge ligger på 14-16 cm. Dette er målt på oversiden av penis, fra mageskinnet til tuppen av penis. Omkrets målt inne ved penisroten er gjennomsnittlig ca 10-13 cm. I slapp tilstand varierer størrelsen en hel del, men dette har ingen betydning for hvordan den er i stiv tilstand.

klara-klok.no...

Vet ikke om dere men jeg stoler mer på "klara" en rykter... :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...