Gå til innhold

*VENLIGST SLETT TRÅD*

sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anette_ hva gjør du visst du møter en med liten tiss da?

Hvis jeg møter en med liten tiss?

Det gjør jeg ikke så lenge jeg er sammen med typen min, og hvis det blir slutt (som det forhåpentligvis aldri blir) så hadde jeg ikke dumpa en fyr pga det, som mario sa så er det flere måter å tilfredstille ei jente på men da blir jo sikkert ikke sex like gøy da. .Menmen, det trenger jeg ikke bekymre meg for nå :)

Lenke til kommentar

Anette_ hva gjør du visst du møter en med liten tiss da?

Hvis jeg møter en med liten tiss?

Det gjør jeg ikke så lenge jeg er sammen med typen min, og hvis det blir slutt (som det forhåpentligvis aldri blir) så hadde jeg ikke dumpa en fyr pga det, som mario sa så er det flere måter å tilfredstille ei jente på men da blir jo sikkert ikke sex like gøy da. .Menmen, det trenger jeg ikke bekymre meg for nå :)

o_O_O_O_O_O_O

HR DOKTOR EKKS STOOOR T1Z?

:ermm:

Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke du kan si for sikkert før du virkelig har vært i den situasjonen ;) Det høres sikkert ganske overfladisk ut, men for meg er sex en viktig del av et forhold. Så klart kan man bli tilfredstilt på andre måter, men jeg tror det hadde vært ganske kjipt å ikke kunne ta seg en "kjapp en" og faktisk få noe ut av det. Dere trenger forresten ikke være redd for å bli byttet ut med en super-dildo heller. Ingenting slår the real deal uansett ;)

On-topic:

Størrelse har noe å si. Men som noen nevnte, det er omkretsen som spiller størst rolle. Uansett så er det ikke om å ha størst. For stor kuk er ikke noe digg det heller. Såklart har det også noe å si hvordan gutten bruker den da.. Nytter ikke å sitte der med DET redskapet uten å greie å håndtere det skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...