Caddy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har en stor pikk. Det er så oppstyr da 90% av alle gutter lyver på seg størrelsen. Yeah right.. Jeg lyver ikke. Du har et nick som sier noe helt annet.... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har en stor pikk. Det er så oppstyr da 90% av alle gutter lyver på seg størrelsen. Yeah right.. Jeg lyver ikke. Du har et nick som sier noe helt annet.... Hahahaahaah... :!: Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Anette_ hva gjør du visst du møter en med liten tiss da? Hvis jeg møter en med liten tiss? Det gjør jeg ikke så lenge jeg er sammen med typen min, og hvis det blir slutt (som det forhåpentligvis aldri blir) så hadde jeg ikke dumpa en fyr pga det, som mario sa så er det flere måter å tilfredstille ei jente på men da blir jo sikkert ikke sex like gøy da. .Menmen, det trenger jeg ikke bekymre meg for nå Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Anette_ hva gjør du visst du møter en med liten tiss da? Hvis jeg møter en med liten tiss? Det gjør jeg ikke så lenge jeg er sammen med typen min, og hvis det blir slutt (som det forhåpentligvis aldri blir) så hadde jeg ikke dumpa en fyr pga det, som mario sa så er det flere måter å tilfredstille ei jente på men da blir jo sikkert ikke sex like gøy da. .Menmen, det trenger jeg ikke bekymre meg for nå o_O_O_O_O_O_O HR DOKTOR EKKS STOOOR T1Z? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Artig dette her. Forresten sant det der med |Penis| = |Fot| ? Forresten, har man liten så blir det vel til at man gjør som denna karen: http://www.aftonbladet.se/nyheter/9907/26/slick.html Endret 5. desember 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Forresten sant det der med |Penis| = |Fot| ? Seff ikke. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Kvinna blev väckt framför tv:n – av en rövslickare WTF? Hva slags ord bruker de egentlig i svenske aviser? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 *vente på post fra Dikky* Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Barnslige folk? Nei, det har vi IKKE sett. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 12-14,5cm? trodde gjennomsnittet var mye større enn det *stolt * Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det gjør jeg ikke så lenge jeg er sammen med typen min, og hvis det blir slutt (som det forhåpentligvis aldri blir) så hadde jeg ikke dumpa en fyr pga det, som mario sa så er det flere måter å tilfredstille ei jente på men da blir jo sikkert ikke sex like gøy da. .Menmen, det trenger jeg ikke bekymre meg for nå Det tror jeg ikke du kan si for sikkert før du virkelig har vært i den situasjonen Det høres sikkert ganske overfladisk ut, men for meg er sex en viktig del av et forhold. Så klart kan man bli tilfredstilt på andre måter, men jeg tror det hadde vært ganske kjipt å ikke kunne ta seg en "kjapp en" og faktisk få noe ut av det. Dere trenger forresten ikke være redd for å bli byttet ut med en super-dildo heller. Ingenting slår the real deal uansett On-topic: Størrelse har noe å si. Men som noen nevnte, det er omkretsen som spiller størst rolle. Uansett så er det ikke om å ha størst. For stor kuk er ikke noe digg det heller. Såklart har det også noe å si hvordan gutten bruker den da.. Nytter ikke å sitte der med DET redskapet uten å greie å håndtere det skikkelig. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 lengden er en ting, men hva med tykkelsen? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 :!: Ser for meg en tiss som er 1cm lang og 15cm tykk. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 :!: Ser for meg en tiss som er 1cm lang og 15cm tykk. Den vil ikke være til mye nytt vel... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 tizz er morsomt :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 :!: Ser for meg en tiss som er 1cm lang og 15cm tykk. høres mer ut som bollemus spør du meg Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 neida, men det er foskjllige tykkelse på dildoer også da, akkuratt som på tizzzzene, så noen liker kanksje en tynnen og noen en kjukk. jeg vet ikke, jeg er ikke jente :!: Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) ...whatever. Endret 17. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Så du har hatt to av hver versjon? En som var god til å bruke den, og en som var dårlig? *regne* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 http://www.aftonbladet.se/nyheter/9907/26/slick.html Noe så fett!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå