Gå til innhold

*VENLIGST SLETT TRÅD*

sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en stor pikk. :D

eg har større :p

Det kan du ikke vite. Sannsynligvis er den ikke det uansett. Siden du bare har gjettet det som står i inlegget ditt er det bare spam. Jeg ber om at du slutter å spamme, for det vil vi ikke ha noe av her på forumet.

Lenke til kommentar
Jeg har en stor pikk. :D

eg har større :p

Det kan du ikke vite. Sannsynligvis er den ikke det uansett. Siden du bare har gjettet det som står i inlegget ditt er det bare spam. Jeg ber om at du slutter å spamme, for det vil vi ikke ha noe av her på forumet.

ja okey... sorry.. men som sagt de finst ingen fasit... gjør de?

Lenke til kommentar

Vel der var jo en dokumentar om dette på discovery sist uke (trur det var torsdag eller fredag. Da tok de opp temaet.

1. Er det noen forskjell på penisstørrelser rundt om i verden?

2. Er det noen sammenheng mellom størrelse og andre proporsjoner (slik som hender, føtter og generell høyde)

3. Har størrelsen noe å si.

4. Generell størrelse

Svar:

1.

Nei - at afrikanske personer har større enn andre er for det første en myte, dog skal det regnes utifra gjennomsnittet tatt i testene ble det asiatiske folk satt til de med gjennomsnittlig minst penis, afrikanere størst, og resten ligger mellom. Av de spurte hadde faktisk ikke en asiater sprukket et kondom, mens de andre spurte hadde det (mtp. størrelsen). De konkluderte dog med at det var så vilkårlig det var umulig å fastsette forskjell på størrelsen.

2. Nei det er absolutt ingen sammenheng mellom personens høyde, størrelsen på hender eller føtter som tilsier at personen har stor eller liten penis.

3. Konklusjonen kom fram til at dette var en ren smaksak, og at det var mest det psykiske som betydde noe. Det er rett og slett hvordan en bruker den, og alt over 8-9cm. vil kunne gi kvinnen samme nytelse som en stor. Må huske på at for stor kan være negativt også.

4. Verdensgjennomsnittet var 12-14,5cm om jeg husker korrekt.

Lenke til kommentar
Vet du at man trenger minst 6cm lang tiss for å gi en kvinne skikkelig orgamse?? ;)

du sier 6cm for at dem skal få en orgasme? men nå har det seg sånn at man må minium ha en 3cm lang en for at man skal greie å smelle noen på tjukken... så frykt ikke småtisser... dere greier dere :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...