pelsdyret85 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har en stor pikk. eg har større Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har en stor pikk. eg har større Det kan du ikke vite. Sannsynligvis er den ikke det uansett. Siden du bare har gjettet det som står i inlegget ditt er det bare spam. Jeg ber om at du slutter å spamme, for det vil vi ikke ha noe av her på forumet. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Om dette er sant eller ei, det forblir uvisst. Kanskje en sak for myth busters? håper det!, myth busters er KULE! Endret 5. desember 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har en stor pikk. eg har større Det kan du ikke vite. Sannsynligvis er den ikke det uansett. Siden du bare har gjettet det som står i inlegget ditt er det bare spam. Jeg ber om at du slutter å spamme, for det vil vi ikke ha noe av her på forumet. ja okey... sorry.. men som sagt de finst ingen fasit... gjør de? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vel der var jo en dokumentar om dette på discovery sist uke (trur det var torsdag eller fredag. Da tok de opp temaet. 1. Er det noen forskjell på penisstørrelser rundt om i verden? 2. Er det noen sammenheng mellom størrelse og andre proporsjoner (slik som hender, føtter og generell høyde) 3. Har størrelsen noe å si. 4. Generell størrelse Svar: 1. Nei - at afrikanske personer har større enn andre er for det første en myte, dog skal det regnes utifra gjennomsnittet tatt i testene ble det asiatiske folk satt til de med gjennomsnittlig minst penis, afrikanere størst, og resten ligger mellom. Av de spurte hadde faktisk ikke en asiater sprukket et kondom, mens de andre spurte hadde det (mtp. størrelsen). De konkluderte dog med at det var så vilkårlig det var umulig å fastsette forskjell på størrelsen. 2. Nei det er absolutt ingen sammenheng mellom personens høyde, størrelsen på hender eller føtter som tilsier at personen har stor eller liten penis. 3. Konklusjonen kom fram til at dette var en ren smaksak, og at det var mest det psykiske som betydde noe. Det er rett og slett hvordan en bruker den, og alt over 8-9cm. vil kunne gi kvinnen samme nytelse som en stor. Må huske på at for stor kan være negativt også. 4. Verdensgjennomsnittet var 12-14,5cm om jeg husker korrekt. Lenke til kommentar
above Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 HVorfor flyr ikke alle på alle.. hadde vært kult.. Så har vi ikke vinger heller da Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ifølge vitenskapsmenn så har Afroamerikanerne (fra gamle afrika) de største penisene. Mennesker av asiatisk opprinnelse skal ha minst (indokina og korea helt ned til somalia)... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Av de spurte hadde faktisk ikke en asiater sprukket et kondom, mens de andre spurte hadde det (mtp. størrelsen er jeg da asiat eller kan det komme av at jeg aldri har brukt kondom Det der var vanskeli altså Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vet du at man trenger minst 6cm lang tiss for å gi en kvinne skikkelig orgamse?? garasjejekk. Kinky Må si jeg lo godt der. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har en stor pikk. eg har større Jeg får meg noe vertfall Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Morsom topic... Lurer på hvorfor trådstarter spør om dette, hmm Vet ikke åssen miljø du henger i jeg, men om det er barnehagen eller barneskolen så skjønner jeg godt at du lurer. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Om dette er sant eller ei, det forblir uvisst. Kanskje en sak for myth busters? håper det!, myth busters er KULE! LINK? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Om dette er sant eller ei, det forblir uvisst. Kanskje en sak for myth busters? håper det!, myth busters er KULE! LINK? Tufs, det går på Discovery, husker ikke når, slå opp i et blad Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Om dette er sant eller ei, det forblir uvisst. Kanskje en sak for myth busters? håper det!, myth busters er KULE! LINK? Tufs, det går på Discovery, husker ikke når, slå opp i et blad har ikke Discovery trodde det var en side lignende Urban Legends Reference Pages Endret 5. desember 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) ok. sorry.. edit: sorry ot Endret 5. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vet du at man trenger minst 6cm lang tiss for å gi en kvinne skikkelig orgamse?? du sier 6cm for at dem skal få en orgasme? men nå har det seg sånn at man må minium ha en 3cm lang en for at man skal greie å smelle noen på tjukken... så frykt ikke småtisser... dere greier dere Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg er sikker på at negerne drar opp gjennomsnittet i verdenssammenhengen mye. Alle negere har gigantisk kuk Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 4. Verdensgjennomsnittet var 12-14,5cm om jeg husker korrekt. Da er vel jeg litt over gjennomsnittlig da, det burde gå bra Men er målingene med stiv kuk eller slapp? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 4. Verdensgjennomsnittet var 12-14,5cm om jeg husker korrekt. Da er vel jeg litt over gjennomsnittlig da, det burde gå bra Men er målingene med stiv kuk eller slapp? er nok i stiv ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå