T.F.T Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Natrurfag lærern vår sa at det var kun den ytre delen av vagina som var følsom mot dette Altså, man trenger ikke så sabla lang snabel. Tja, det er da noe som heter g-punktet, og f - punktet. En som skrev en bok om dette, den skulle jeg gjerne lest. Men til saken, man trenger da en viss lengde for å komme til til de mest følsomme punktene. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Natrurfag lærern vår sa at det var kun den ytre delen av vagina som var følsom mot dette Altså, man trenger ikke så sabla lang snabel. Tja, det er da noe som heter g-punktet, og f - punktet. En som skrev en bok om dette, den skulle jeg gjerne lest. Men til saken, man trenger da en viss lengde for å komme til til de mest følsomme punktene. til de mest følsomme, ja. Egentlig kan man vel bare gnikke. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Natrurfag lærern vår sa at det var kun den ytre delen av vagina som var følsom mot dette Altså, man trenger ikke så sabla lang snabel. Tja, det er da noe som heter g-punktet, og f - punktet. En som skrev en bok om dette, den skulle jeg gjerne lest. Men til saken, man trenger da en viss lengde for å komme til til de mest følsomme punktene. til de mest følsomme, ja. Egentlig kan man vel bare gnikke. Du snakker av lang erfaring ? Endret 5. desember 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ja, hva så? Ingen som vil ha meg, så jeg antar at jenter ikke bryr seg stort om størrelsen... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hvor kort må den være for at den skal være "liten" da? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hvor kort må den være for at den skal være "liten" da? Det finnes ingen fasit. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ok....for det FØRSTE så er det ett fåtall kvinner som får orgasme ved normal samleie (dvs penis penetrering :!: ) så kor stor du har hjelper lite. For det andre så sier kvinner selv at de foretrekker men med større omkrets på penis enn lengde. Så var det det tekniske der man faktisk bruker det man har på en god måte som og tilfredstille jenten/kvinnnen. Tungen er nå uansett best til det formålet! *hurricane tongue!* Personlig setter eg alltid jenten før meg. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 hører hele tiden, hvorfor så opptatt over størrelse på penis!!?!?!?!! vitser, historier, alt er opptatt over lengden på penis! HVORFOR????? ka har du liten tiss eller, sida du klaga:P Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ok....for det FØRSTE så er det ett fåtall kvinner som får orgasme ved normal samleie (dvs penis penetrering :!: ) Mhm, faktisk bare 30% får orgamse. Tror det var noe slikt, har desverre ikke noe kilde. Personlig setter eg alltid jenten før meg. Da er vi to. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vet du at man trenger minst 6cm lang tiss for å gi en kvinne skikkelig orgamse?? Det stemmer da ikke. Man kan bruke tunge, fingre, ben, blyant, fjernkontroll eller garasjejekk. om du tenkte på å gi en kvinne orgasme ved bruk av penis, så vet jeg ikke. at du kunne glemme cola-flasker! finnes ikke håp for deg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Personlig setter eg alltid jenten før meg. Dude, å sjekke damer på HW.no funker bare for et bittelite enmannsfåtall av oss. E for effort, tho. Endret 5. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vet du at man trenger minst 6cm lang tiss for å gi en kvinne skikkelig orgamse?? Det stemmer da ikke. Man kan bruke tunge, fingre, ben, blyant, fjernkontroll eller garasjejekk. om du tenkte på å gi en kvinne orgasme ved bruk av penis, så vet jeg ikke. at du kunne glemme cola-flasker! finnes ikke håp for deg Nah, er du ikke kjent med den vandrehistorien om hun som tilfredsstilte seg selv seksuelt ved hjelp av en glass-colaflaske på dassen på skolen? Oppstod visstnok vakum og greier. Kan ikke være så veldig moro å bli fraktet ut med båre med en flaske i kløfta mens hele ungdomsskolen står å ser på. Om dette er sant eller ei, det forblir uvisst. Kanskje en sak for myth busters? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nei seriøst. Eg slet med prestasjons angst de første gangene siden en kompis hadde blitt slaktet av noen jenter fordi han ikke var flink. Ble sånn at eg måtte være flink osv... Nå har eg ikke prestasjons angst siden tilbake meldingene var bare positive men eg har det med at de skal ha det godt så kan eg få min kos elsn. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 For det andre så sier kvinner selv at de foretrekker men med større omkrets på penis enn lengde. Ja jeg har fått både i pose og sekk jeg, men det siste der blir noen ganger et plassproblem.. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har en stor pikk. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har en stor pikk. Det er så oppstyr da 90% av alle gutter lyver på seg størrelsen. Yeah right.. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har en stor pikk. Det er så oppstyr da 90% av alle gutter lyver på seg størrelsen. Yeah right.. Jeg lyver ikke. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nei, det kan jo hende du mener i forhold til en fysrtikk. Bildebevis, nuh! Eller, når jeg tenker meg om, ikke bildebevis... Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nei, det kan jo hende du mener i forhold til en fysrtikk.Bildebevis, nuh! Eller, når jeg tenker meg om, ikke bildebevis... Det er en skikkelig afro i tillegg. Hvis du ombestemmer deg kan jeg vurdere å sende deg et bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå