Gå til innhold

*VENLIGST SLETT TRÅD*


sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva så? Helt rett, for nå er løsningen her: Håp for mikropeniser

Jøss, var en stor forskjell mellom de to på bildet der ja. Sier seg nok selv at den større utgaven er mer brukbar for en kvinne ;)

 

Men veien til et beriket og spennende sexliv er uansett mer enn kun størrelsen på penis. Selv om junior her gjør madammen fornøyd, lærer man uendelig mange måter å tilfredsstille en kvinne med årene. Ensformig humping garanterer at man blir byttet ut rimelig fort, om man så er John Holmes og har 34 cm lang :whistle:

Lenke til kommentar
Pupper er der bare (hvis man ikke er besatt på tit-fucking da). Penisen har et formål.

Åja, så om du eventuelt får barn kommer de til å sutte på tærne dine for å få melk? Get real, ALT på menneskekroppen har ett formål, tilogmed hårene jeg har i rævva. Ikke 2 mennesker i verden er helt like, men vi er alle like spesiell. om kølla mi er 5 eller 50 cm det driter jeg faktisk i, og en eventuel jente som bryr seg om det, er ikke verdt å ligge med uansett. Elsk meg for den jeg er, eller reis til varmere steder (les: steder med ild og svovel) :thumbup:

 

 

Edit: endel irritasjonsmomenter

Endret av Elwiz
Lenke til kommentar
Pupper er der bare (hvis man ikke er besatt på tit-fucking da). Penisen har et formål.

Åja, så om du eventuelt får barn kommer de til å sutte på tærne dine for å få melk? Get real, ALT på menneskekroppen har ett formål, tilogmed hårene jeg har i rævva. Ikke 2 mennesker i verden er helt like, men vi er alle like spesiell. om kølla mi er 5 eller 50 cm det driter jeg faktisk i, og en eventuel jente som bryr seg om det, er ikke verdt å ligge med uansett. Elsk meg for den jeg er, eller reis til varmere steder (les: steder med ild og svovel) :thumbup:

 

 

Edit: endel irritasjonsmomenter

Når en jente skal amme et barn, så har ikke størrelsen noe å si. :roll:

 

Hvis du skulle hatt sex med en jente som var så løs nedentil at du ikke kjente en damn shit, så tror jeg du fort hadde endret mening om størrelse/utforming på kjønnsorgan har noe å si.

Lenke til kommentar

Tja... Foretrekker no heller å ha en litt for stor enn en litt for liten... ;)

 

Men har man for liten så er det jo bare til å kjøre standard trikset med "penisforlenger". Dvs. dyr mobil man egentlig ikke har bruk for samt en skikkelig råne bil som man inbiller seg gir deg status.

 

Er det noen som føler seg truffet :whistle:;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...