Gå til innhold

*VENLIGST SLETT TRÅD*


sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare husk at når man måler så skal man måle 3 ganger iløpet av en uke og helst til litt forskjellige tidspunkt på døgnet. Gjennomsnittet av de tre målingene er lengden. Dette er viktig fordi lengden vil variere. (ikke spør meg hvorfor, den bare gjør det.)

 

Og for at man ikke "lurer seg selv" så er det en fordel å få en jente til å måle den :roll:

 

Det gjør det litt mer spennendes også :thumbup:

Lenke til kommentar
Bare husk at når man måler så skal man måle 3 ganger iløpet av en uke og helst til litt forskjellige tidspunkt på døgnet. Gjennomsnittet av de tre målingene er lengden. Dette er viktig fordi lengden vil variere. (ikke spør meg hvorfor, den bare gjør det.)

 

Og for at man ikke "lurer seg selv" så er det en fordel å få en jente til å måle den :roll:

 

Det gjør det litt mer spennendes også :thumbup:

lool.

høres ut som du skal fortelle åssen man bruker 3d mark jo. :!:

 

og jeg tror nok det ligger i naturen til oss menn å måle pikken.

dvs. hvis man ikke måler er man homo :!: neida bare kødder

Lenke til kommentar
Bare husk at når man måler så skal man måle 3 ganger iløpet av en uke og helst til litt forskjellige tidspunkt på døgnet. Gjennomsnittet av de tre målingene er lengden. Dette er viktig fordi lengden vil variere. (ikke spør meg hvorfor, den bare gjør det.)

 

Og for at man ikke "lurer seg selv" så er det en fordel å få en jente til å måle den  :roll:

 

Det gjør det litt mer spennendes også :thumbup:

lool.

høres ut som du skal fortelle åssen man bruker 3d mark jo. :!:

 

og jeg tror nok det ligger i naturen til oss menn å måle pikken.

dvs. hvis man ikke måler er man homo :!: neida bare kødder

Personlig har jeg sagt til madammen at den må måles daglig i et år. Så er det lettere for meg å få meg noe :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...