darkness| Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Nei, ikke ta noe bilde. Penisen din kan du ha for deg selv Eller de som ikke vil se den kan la være å se? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Psst, jeg har sett tissen til SnowDOG_. Hvor lang den var? Hint: Endret 9. desember 2004 av flodhest Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Psst, jeg har sett tissen til SnowDOG_. Hvor lang den var? Hint: http://www.edrants.com/reluctant/ridge.jpg LOL! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Lurer på om eg skal ta bilde av go'gutten. ta gjerne bilde du.. så lenge jeg slipper å se det Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Send PM til de som vil se... *Håpe på at det ikke kommer ny melding* Og til Zyklon så har jeg faktisk ikke målt den... - Zlatzman Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Alle måler den jo! Jeg har..... Resultatet holdes hemmelig..... men jenta mi e helt fornøyd Endret 9. desember 2004 av b0berg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Alle måler den jo! Ikke alle. Jeg har ikke... Burde jeg? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Nei, du burde ikke Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ikke alle. Jeg har ikke... Seriøst? Tror det ligger i mannens blod å måle.. Tror alle har gjort det før, hvertfall 90%. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Neida, øyemål holder i massevis Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 *måle tissen* Har faktisk ikke gjort det før. :O Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Min er ca 17,42CM. I eregert tilstand. Helt ærlig. Ti kniver i hjertet. Lover deg. Walla. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Skal man måle fra helt inntil kroppen eller liksom det synlige "skillet" på rota? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Jesus elsker alle barna! Det burde han gjøre hvis han skal se dette uten og sende Sola i hodet på dere! Uansett, de kondomene fra helsetilsynet er noe dritt! Sprekker og greier... Endret 10. desember 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Bare husk at når man måler så skal man måle 3 ganger iløpet av en uke og helst til litt forskjellige tidspunkt på døgnet. Gjennomsnittet av de tre målingene er lengden. Dette er viktig fordi lengden vil variere. (ikke spør meg hvorfor, den bare gjør det.) Og for at man ikke "lurer seg selv" så er det en fordel å få en jente til å måle den Det gjør det litt mer spennendes også Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Bare husk at når man måler så skal man måle 3 ganger iløpet av en uke og helst til litt forskjellige tidspunkt på døgnet. Gjennomsnittet av de tre målingene er lengden. Dette er viktig fordi lengden vil variere. (ikke spør meg hvorfor, den bare gjør det.) Og for at man ikke "lurer seg selv" så er det en fordel å få en jente til å måle den Det gjør det litt mer spennendes også lool. høres ut som du skal fortelle åssen man bruker 3d mark jo. :!: og jeg tror nok det ligger i naturen til oss menn å måle pikken. dvs. hvis man ikke måler er man homo :!: neida bare kødder Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Bare husk at når man måler så skal man måle 3 ganger iløpet av en uke og helst til litt forskjellige tidspunkt på døgnet. Gjennomsnittet av de tre målingene er lengden. Dette er viktig fordi lengden vil variere. (ikke spør meg hvorfor, den bare gjør det.) Og for at man ikke "lurer seg selv" så er det en fordel å få en jente til å måle den Det gjør det litt mer spennendes også lool. høres ut som du skal fortelle åssen man bruker 3d mark jo. :!: og jeg tror nok det ligger i naturen til oss menn å måle pikken. dvs. hvis man ikke måler er man homo :!: neida bare kødder Personlig har jeg sagt til madammen at den må måles daglig i et år. Så er det lettere for meg å få meg noe Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hva så? Helt rett, for nå er løsningen her: Håp for mikropeniser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå