Gå til innhold

*VENLIGST SLETT TRÅD*


sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler på at jenters dybde på vagina har noe med størrelsen på personen å gjøre, akkurat som størrelsen på penis for gutter ikke har noe med størrelse på gutten å gjøre.

 

Etter hva jeg har hørt så er vagina ca 10cm, men veldig elastisk. Kommer sikkert an på hvordan du bruker penis da. Kjører du på som om du prøver å drepe noen med kuken, så klart det kan gjøre vondt.

 

Grønnsaksbod? Hva skal jeg med grønnsaker når jeg har g-ormen?

Nå er det ikke lenge til hw går under! kvinner legger ut bilder av dildoen sin :wow:

Lenke til kommentar

Mener å huske at det som var viktigst for menn var å ha stor penis i slapp tilstand og noe greier pga de var flaue av å vise seg på offentlige dusjer med "liten" penis. Gikk på sex sense enn eller annen gang og dette var viktigere for menn enn å tilfredstille kvinner og kvinner mente at de ikke brydde seg HELT om lengden men om tykkelsen.

 

Lurer på om eg skal ta bilde av go'gutten. :hmm:

Lenke til kommentar

Ta bilde du ^^

 

Dette er ikke noe hets mot overvektige personer. Men når jeg gikk på skolen (8-9 klasse) så var det 3 karer som var, errrrm, robuste. dvs sikkert 120+ KG rundt 170-180 cm og hadde veldig små peniser. Dvs ca like store som de to ytterste ledda på lillefingen (3 cm eller noe). Vanlig sak for feite folk? Bare fettet som valker seg over eller noe helt annet :o

 

Hakke noe monsterkuk selv. Men i danmark så har de jo leger som fikser slikt med en liten narkose. Kanskje spare litt gryn :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...