Gå til innhold

*VENLIGST SLETT TRÅD*

sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skremmende mange (legg merke til overrepresentert av ungdomskolelever) som har en hel klasse full av kamerater som er over gjennomsnittet. Det er veldig til konsentrerte unormale klasser disse gikk på... Er hele gjengen mutert elns? Hva er neste da? Poll? :p

Lag poll :!:

Lenke til kommentar

Hvor mange ville svart ærlig på en poll her? Gjennomsnittet blir sikkert 20cm eller noe sånt. Ikke at jeg ville svare uærlig, har ikke målt den og har ingen planer om det heller. Hvis jeg skal gjette er den vel litt under gjennomsnitt kanskje? Meen, jeg skal nok klare meg her i livet allikvel.

-Zlatzman

Lenke til kommentar

Kropps fiksering er helt idiotisk...

Til jenter: Det er mange som gir blanke F*** i hvor store puppene til ei jente er... Jeg f.eks... Er jo andre ting enn to fettklumper foran som betyr no. Enda værre er hvis du prøver å "instant-bole" puppene med bomull, papir, etc. Det sier MEG at jenta har dårlig selvtillit og ikke klarer å være den hun er. For meg, så er det hvordan jenta er, og oppfører seg, er hun ei "hoochie", så gir jeg blanke faen i henne. Men jeg skal være helt ærlig og si at utseende telles litt...

Til gutta: Hvis dere bare tenker størrelsen til junior, så sliter dere. Ikke la lillemann knuse selvtilliten din. Eller la storemann tro at du er konge på jorda... Finner dere "THE" girl, så har du andre ting å tenke på enn om den er stor nok.

Tror ikke størrelsen på kåre kan finnes ut ved å se på andre steder på kroppen enn selve johnny... Samma som den derre med at, hvis ringfingern er lengere enn pekefingern, så er du homo, er jo ingen logikk i det, da homofili er psykisk tilstand. Alt dette er bare fjortiss piss.

Dessuten, hvis du har dårlig selvtillit fra før, hold deg langt unna pr0n, gir bare en haug med falske forhåpninger.

Lenke til kommentar
Til gutta: Hvis dere bare tenker størrelsen til junior, så sliter dere. Ikke la lillemann knuse selvtilliten din. Eller la storemann tro at du er konge på jorda... Finner dere "THE" girl, så har du andre ting å tenke på enn om den er stor nok.

pffft.

ikke om jenta vet å sette pris på en snopp med litt størrelse på, som i tillegg gjør jobben sin.

Lenke til kommentar

pffft.

ikke om jenta vet å sette pris på en snopp med litt størrelse på, som i tillegg gjør jobben sin.

Om det eneste hun tenker på er størrelsen på snoppen kan hun heller finne seg ei dildo eller en billig mann som selger seg på gata.

Lenke til kommentar

pffft.

Om det eneste hun tenker på er størrelsen på snoppen kan hun heller finne seg ei dildo eller en billig mann som selger seg på gata.

Sa ingenting om at det var det eneste hun tenkte på.

bare det at det er et veldig greit pluss å ha med seg, allurat som at dama man tilfeldigvis liker, også har fin kropp.. er strengt tatt ikke noe must, men absolutt ett pluss.

Lenke til kommentar

Liten tiss? nei takk jeg vil beholde de 19,5 cm jeg har. ja jeg har målt og ja jeg har vitne. Det var nemlig ex'en som målte for meg. Hun var forresten ikke ex da. Men det er kanskje på tide å måle igjen og se om den har krympet eller kanskje vokst *håpe*. Det er tross alt fire eller fem år siden den ble målt sist...

Lenke til kommentar

Har jo helt klart målt den, med flere vitner til stede (ikke spørr)

Og kan med hånden på hode :p si at jeg er godt over gjenomsnittet, men ser ingen grunn til å nevne det om jeg er på sjekkern osv..

Har heller aldri møtt noen som spørr, eller komenterer i etterkant...

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...