Gå til innhold

*VENLIGST SLETT TRÅD*

sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange av disse påstandene her er idiotiske! Disse såkalte "riktige" påstandene faller på en eller annen mystisk måte tilbake på seg selv.

Jeg har hørt at de som drikker mye farris har en stor en.

Forresten, bare sånn helt by the way, jeg drikker mye farris. :roll:

Blir kvalm av alt dette pjattet. Det er bevist at store hender, store føtter, stort hode, lange armer, lange ben og lange lillefingre ikke har NOEN sammenheng med hvor stor privaten er.

Måtte bare få det ut, blir bare kvalm av alle disse konspirasjonsteoriene hvor ALLE har forskjellige påpekninger, og til slutt faller det tilbake på en selv.

Dette innlegget virker kanskje litt sint, men jeg er mer oppgitt. :)

Lenke til kommentar

faktisk så skulle egentlig denne tråden handle om hvorfor vitser og slikt inneholder så mye av denne perfektiseringen.

Føler at det har glidd litt ut, og komt litt for mye "off topic".

Foreslår derfor at Dahle tar en tur innom, og stenger denne som han stenger mange andre tråder.

Lenke til kommentar
Mange av disse påstandene her er idiotiske! Disse såkalte "riktige" påstandene faller på en eller annen mystisk måte tilbake på seg selv.

Jeg har hørt at de som drikker mye farris har en stor en.

Forresten, bare sånn helt by the way, jeg drikker mye farris. :roll:

Blir kvalm av alt dette pjattet. Det er bevist at store hender, store føtter, stort hode, lange armer, lange ben og lange lillefingre ikke har NOEN sammenheng med hvor stor privaten er.

Måtte bare få det ut, blir bare kvalm av alle disse konspirasjonsteoriene hvor ALLE har forskjellige påpekninger, og til slutt faller det tilbake på en selv.

Dette innlegget virker kanskje litt sint, men jeg er mer oppgitt. :)

Jeg spiller trekkspill, derfor er min 21 cm lang.

Skjønner godt hva du mener ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...