Gå til innhold

*VENLIGST SLETT TRÅD*


sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal jentene tenke: "Haha... han har liten tiss". Men vi tenker ikke: "Fy faen så trang ho er!"

 

EDIT: Hadde jeg hatt Unormal tiss så hadde jeg vært stolt av det. Like stolt som en som har en mega stor en.

Stolt over å ha en 3 cm lang med grønne prikker?

Har du grønne prikker og så liten tiss, så hadde jeg investert i en liten operasjon og noen medisiner mot sykdommen.

 

EDIT2:

 

Samme det. Jeg er enig med trådstarter.

 

"Liten tiss, hva så?"

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Hvorfor skal jentene tenke: "Haha... han har liten tiss". Men vi tenker ikke: "Fy faen så trang ho er!"

 

EDIT: Hadde jeg hatt Unormal tiss så hadde jeg vært stolt av det. Like stolt som en som har en mega stor en.

Stolt over å ha en 3 cm lang med grønne prikker?

Har du grønne prikker og så liten tiss, så hadde jeg investert i en liten operasjon og noen medisiner mot sykdommen.

 

EDIT2:

 

Samme det. Jeg er enig med trådstarter.

 

"Liten tiss, hva så?"

Jeg skjønner at noen her har liten tiss og prøver desperat å tro at det er gøy med liten tiss.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal jentene tenke: "Haha... han har liten tiss". Men vi tenker ikke: "Fy faen så trang ho er!"

 

EDIT: Hadde jeg hatt Unormal tiss så hadde jeg vært stolt av det. Like stolt som en som har en mega stor en.

Stolt over å ha en 3 cm lang med grønne prikker?

Har du grønne prikker og så liten tiss, så hadde jeg investert i en liten operasjon og noen medisiner mot sykdommen.

 

EDIT2:

 

Samme det. Jeg er enig med trådstarter.

 

"Liten tiss, hva så?"

Jeg skjønner at noen her har liten tiss og prøver desperat å tro at det er gøy med liten tiss.

Ja hvis du velger å tro at selveste Nicklas har liten tiss så får du bare tro det. Skal ikke ha deg i senga alikevel jeg så det driter jeg i.

Lenke til kommentar
Hmmm, fikk fortalt av en blondine at de som hadde liten tiss også hadde en liten lillefinger, stemmer dette?

Ja.

 

Stor føtter, store hender, stor kuk.

Henger sammen på skolen min vertfall.. :yes:

 

 

Ikke det at guttene går rundt og måler lemngden på hverandre, men det er en i klassa som har litt lett for å si mer enn han burde...

hvilken skole går du på? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...