T.F.T Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Jaja, mellomting da Endret 6. desember 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvorfor skal jentene tenke: "Haha... han har liten tiss". Men vi tenker ikke: "Fy faen så trang ho er!" EDIT: Hadde jeg hatt Unormal tiss så hadde jeg vært stolt av det. Like stolt som en som har en mega stor en. Stolt over å ha en 3 cm lang med grønne prikker? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hvorfor skal jentene tenke: "Haha... han har liten tiss". Men vi tenker ikke: "Fy faen så trang ho er!" EDIT: Hadde jeg hatt Unormal tiss så hadde jeg vært stolt av det. Like stolt som en som har en mega stor en. Stolt over å ha en 3 cm lang med grønne prikker? Har du grønne prikker og så liten tiss, så hadde jeg investert i en liten operasjon og noen medisiner mot sykdommen. EDIT2: Samme det. Jeg er enig med trådstarter. "Liten tiss, hva så?" Endret 6. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Finnes det folk med mindre snabel enn 10 cm? - Det høres fantastisk lite ut... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hmmm, fikk fortalt av en blondine at de som hadde liten tiss også hadde en liten lillefinger, stemmer dette? Endret 6. desember 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hmmm, fikk fortalt av en blondine at de som hadde liten tiss også hadde en liten lillefinger, stemmer dette? Hehe, tviler på at de har noen sammenheng Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvorfor skal jentene tenke: "Haha... han har liten tiss". Men vi tenker ikke: "Fy faen så trang ho er!" EDIT: Hadde jeg hatt Unormal tiss så hadde jeg vært stolt av det. Like stolt som en som har en mega stor en. Stolt over å ha en 3 cm lang med grønne prikker? Har du grønne prikker og så liten tiss, så hadde jeg investert i en liten operasjon og noen medisiner mot sykdommen. EDIT2: Samme det. Jeg er enig med trådstarter. "Liten tiss, hva så?" Jeg skjønner at noen her har liten tiss og prøver desperat å tro at det er gøy med liten tiss. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvorfor skal jentene tenke: "Haha... han har liten tiss". Men vi tenker ikke: "Fy faen så trang ho er!" EDIT: Hadde jeg hatt Unormal tiss så hadde jeg vært stolt av det. Like stolt som en som har en mega stor en. Stolt over å ha en 3 cm lang med grønne prikker? Har du grønne prikker og så liten tiss, så hadde jeg investert i en liten operasjon og noen medisiner mot sykdommen. EDIT2: Samme det. Jeg er enig med trådstarter. "Liten tiss, hva så?" Jeg skjønner at noen her har liten tiss og prøver desperat å tro at det er gøy med liten tiss. Ja hvis du velger å tro at selveste Nicklas har liten tiss så får du bare tro det. Skal ikke ha deg i senga alikevel jeg så det driter jeg i. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Haha. Selveste Nicklas Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hmmm, fikk fortalt av en blondine at de som hadde liten tiss også hadde en liten lillefinger, stemmer dette? Ja. Stor føtter, store hender, stor kuk. Henger sammen på skolen min vertfall.. Ikke det at guttene går rundt og måler lemngden på hverandre, men det er en i klassa som har litt lett for å si mer enn han burde... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hmmm, fikk fortalt av en blondine at de som hadde liten tiss også hadde en liten lillefinger, stemmer dette? Ja. Stor føtter, store hender, stor kuk. Henger sammen på skolen min vertfall.. Ikke det at guttene går rundt og måler lemngden på hverandre, men det er en i klassa som har litt lett for å si mer enn han burde... hvilken skole går du på? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Ungdomskolen. Bruker 47 og 48 i sko. Endret 6. desember 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ungdomskolen. Bruker 47 og 48 i sko. Du bare følte du måtte nevne det i samme slengen, ja... :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hmmm, oh reeaaally! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Sammenheng? Hæ? Nei. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ungdomskolen. Bruker 47 og 48 i sko. Du bare følte du måtte nevne det i samme slengen, ja... :!: :!: På skolen min henger ikke det sammen.. Folk med små føtter kan ha stor.. Men det er jo ofte at høye folk har stor da! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ungdomskolen. Bruker 47 og 48 i sko. Du bare følte du måtte nevne det i samme slengen, ja... :!: Nei, men det er sammenheng her. Kan ha med at jeg bor midt på Toten, men alikevell... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Bare ikke la det gå så langt at folk begynne å legge ut bilder. Da rømmer jeg internett... Ihvertfall forumet. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ikke noe sånt fra meg Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så opphengt i lengden jeg? Hva har den å si... Om du har en 50 cm lang pikk på tykkelse med en blyant, hvem vil ha deg? Noen som vet gjennomsnittstykkelsen btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå