sofarot Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) denne tråden gikk i dass! Slutt med det ekle perverse pisspreiket dåkkas! Endret 22. desember 2004 av ketchez Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Samme gjelder pupper, hofter, lår, mage, lepper.....osv. Kroppsfiksering. Alt skal være så forbaska perfekt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Størrelsen er ikke alt, det er hvordan man bruker den!!!! SÅ DET SÅ!!!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Teeny weeny und string bikini! Eller no Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Vet du at man trenger minst 6cm lang tiss for å gi en kvinne skikkelig orgamse?? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Vet du at man trenger minst 6cm lang tiss for å gi en kvinne skikkelig orgamse?? Det stemmer da ikke. Man kan bruke tunge, fingre, ben, blyant, fjernkontroll eller garasjejekk. om du tenkte på å gi en kvinne orgasme ved bruk av penis, så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Snitter blant norske herremanner er omlag 14,5 - 15 cm. Det holder i massevis. Man er litt freaky om man har under 6 cm dog. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Vet du at man trenger minst 6cm lang tiss for å gi en kvinne skikkelig orgamse?? Det stemmer da ikke. Man kan bruke tunge, fingre, ben, blyant, fjernkontroll eller garasjejekk. om du tenkte på å gi en kvinne orgasme ved bruk av penis, så vet jeg ikke. Hehe.. da tenkte jeg ved å bruke penisen altså Btw: du har vill fantasi må jeg si Endret 4. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Vet du at man trenger minst 6cm lang tiss for å gi en kvinne skikkelig orgamse?? Burde gå greit. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg husker ikke lenger Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Jeg husker ikke lenger enn hva? 6 cm? En ting jeg lurte på, trådstarter, føler du deg truffet av vitsene? Endret 4. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Vet du at man trenger minst 6cm lang tiss for å gi en kvinne skikkelig orgamse?? Det stemmer da ikke. Man kan bruke tunge, fingre, ben, blyant, fjernkontroll eller garasjejekk. om du tenkte på å gi en kvinne orgasme ved bruk av penis, så vet jeg ikke. :!: Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg husker ikke lenger enn hva? 6 cm? En ting jeg lurte på, trådstarter, føler du deg truffet av vitsene? Dette med tiss og damer, hvordan det henger sammen. Jeg har glemt hvordan kvinner kjennes ut.... Men i teorien heter det seg at enhver penis skal være i stand til å tilfredsstille en kvinne (så lenge den brukes riktig såklart) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hører hele tiden, hvorfor så opptatt over størrelse på penis!!?!?!?!! vitser, historier, alt er opptatt over lengden på penis! HVORFOR????? Jasså du har liten kuk høhø... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) hører hele tiden, hvorfor så opptatt over størrelse på penis!!?!?!?!! vitser, historier, alt er opptatt over lengden på penis! HVORFOR????? Jasså du har liten kuk høhø... perverse folk...... Endret 22. desember 2004 av ketchez Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Vet du at man trenger minst 6cm lang tiss for å gi en kvinne skikkelig orgamse?? garasjejekk. Kinky Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 en jentes mening passer vel best hær Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Regner med at viss du vet hva du driver med i selve akten, spiller ikke str så veldig mye! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Vet du at man trenger minst 6cm lang tiss for å gi en kvinne skikkelig orgamse?? Ah..det er derfor...hm. Penis enlargement pill anyone? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Tja, det er vel og være mest mulig "mann".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå