JO1 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 lurte på om Leadtek FX5200 128Mb er et bra skjermkort Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 lurte på om Leadtek FX5200 128Mb er et bra skjermkort Da er spørsmålet om det er bra til hva? Det fungerer fint til mindre krevende og gamle spill. Det funker også strålende til kontorapplikasjoner og andre enkle oppgaver. Skal du spille Half-Life 2 og andre nye spill bør du lete videre Hva skal du bruke det til og hvor mye vil du bruke? Lenke til kommentar
JO1 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 skal brukes til wc3 og cs 1.6 kansje HL2 etter hvert. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 skal brukes til wc3 og cs 1.6 kansje HL2 etter hvert. Vil tro det funker helt greit til wc3 og cs 1.6. HL2 er jeg mer usikker på. Du kan sikkert spille det på svært lav oppløsning og uten eyecandy. Jeg lurer likevel litt på hvor mye du vil bruke så det går an å se på alternativene Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 lurte på om Leadtek FX5200 128Mb er et bra skjermkort Kort sagt: Nei! Kortet duger til lett CS 1.6 og WC3, men til HL2 vil det være altfor svakt. Kortet har elendig DirectX9-ytelse, og er generelt dårlig. Du har ikke skrevet at du er på utkikk etter nytt kort, men vil likevel anbefale deg å se på ATI 9800Pro eller nVidia 6800(LE, standard, GT og Ultra), alt etter hva du har penger til. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 men til HL2 vil det være altfor svakt. Kortet har elendig DirectX9-ytelse, og er generelt dårlig. Det vil heller ikke bruke dx9 i HL2 nettopp pga den elendige dx9 ytelsen. Det bruker dx 8 codepathen såvidt jeg vet. Regner nesten med at det blir noenlunde spillbart men ikke noe kjempeopplevelse Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det bruker dx 8 codepathen såvidt jeg vet. Regner nesten med at det blir noenlunde spillbart men ikke noe kjempeopplevelse Hmm, visste jeg ikke. Men uansett er ikke FX5200 guds gave til folket, med mindre du ikke trenger mer Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Men uansett er ikke FX5200 guds gave til folket, med mindre du ikke trenger mer Enig med deg der. Er ikke akkurat kongekortet nei.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 man kan spille hl2 med elendige grafikk kort, så ja det klarer hl2 men på elendig grafikk!!! å da mener jeg elendig Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har du dårlig råd, kjøper du : http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=37604 Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 klart han kan spille hl2, til og med jeg, med mine 2ghz, 380 ettelleranna mb ram og mx420 greier hl2!(på dårligst oppløsning og kvalitet vel å merke ) Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 FX5200 yter ikke noe særlig med DX8 codepath heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå