DevianX Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hei folkens. jeg skal kjøpe meg dette. hvor mye kan jeg overklokke. da må cpu være stabil! vapochill tower cpu NW 2.4 512 RDRAm Samsung?? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Så langt FSB og RAM rekker..? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 ja men hvor mye sånn ca?? over 3.4 eller mer?? Takker for svar!!!! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Spørs på hovedkortet og ram. Har du et Hovedkort med SIS645 (Låst PCI buss) så burde du klare kanskje 3000 GHz. Når du først kjøper deg Vapo ville jeg også ha invesert i den beste rammen. Samsung er bra ram det og. Se den siste testen av ram på overklokking.no Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 14:11, Bøgge Bakken skrev:Spørs på hovedkortet og ram. Har du et Hovedkort med SIS645 (Låst PCI buss) så burde du klare kanskje 3000 GHz. Må korrigere deg litt her. Hovedkort med SIS645 har ikke låst PCI buss. Så vidt jeg vet, er det ingen av produsentene som har denne funksjonen på disse kortene. Noen produsenter har denne funksjonen på kort basert på i845 brikkesettet. Det er ikke ofte at PCI hastigheten er det som stopper deg i forbindelse med oveklokking. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 jeg skal ha dette hovedkortet. abit TH 2 Folk som har vapochill med dette hovedkortet. har klokket den opp fra 1.6 til over 3. da burde jeg klare 3.5m og oppover siden jeg har 2.4. Forrersten, har noen prøvd å klokke så mye?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå