laserskriver Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Er dette en bra bok for nybegynnere? Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det vet jeg ikke, har ikke lest den selv. Men personlig synes jeg det er lettere å lære av å lese tutorials på nettet og spørre i forumet hvis det er en ting jeg lurer på. Har du lest VB-tutorialen til aadnk? Husker ikke linken, men det gjør sikkert noen andre Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Å ta utgangspunkt i en bok syns jeg var en flott idé, ettersom de ofte lærer deg f.eks. grunnleggende tegnsetting som hjelper veldig når man skal utveksle kode med andre. Jeg kjøpte først "Teach yourself Visual Basic .Net in 21 days" og senere "Microsoft's Programming Visual Basic .Net" (den er stor, og er et glimrende oppslagsverk). Så skal det nevnes at jeg har brukt Visual Basid for Applications (VBA) og VB6.0 en del først. Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er vel egentlig bare snakk om smak og behag, om du foretrekker å bruke en bok, eller tuts+forum. Lykke til i hvert fall Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 eller MSDN, utrolig bra oppslagsverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå