grandiosa Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 når jeg skal spille av f.eks div x filmer eller alle slaks filmerfilmfiltyper går de sakte.det hakker ikke. det bare går saktere? en film på ca 3 min tar ca 6 min å avspille. ????. har funnet med sysmon at hele prosessoren blir ikke brukt. bare 30- 50%. det blir helt forferdelig, stemmer høres ut som elger. har prøvd å oppdatere lyd og grafikk drivere men det uten hell. jeg jeg klarte ikke å finne nye. jeg har en 333mzh celeron prosessor et yamaha ds-xg lydkort et ati grfikk kort (dritt) og et vodoo 1 pci 2. grafikk kort Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Fjern lydkortet, reboot og installer samme driveren på ny. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Vil oxo tru at grafikkortet er en flaskehals her ja Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Prøv å kjøre filmene fra et program som heter RadLight Last ned fra tucows eller raldlight.net/.com usikker om det var com eller net.... eneste spilleren som nytter for oss stakkare med utgått pc... Ps. bruker du pro versjonen av DivX 5.0 kan du stille ned grafikken. kvaliteten reduseres lite i forhold til performancen. Du kan også laste ned den nyeste Nimo codec pack en Søk på nimo i f.eks yahoo så finner du fort filen.. Divx Pro 5.0 lastet jeg ned på dvd.box.sk radlight og divx pro Sammen gjorde de det mulig for oss med slakke pcer å se film med lyd og bilde synkronisert.. P2 350 mmx (eldste versjon,, ikke zeon) 128 mb sd ram dette sa vel det meste interresante om denne pcèn Kjøper athlon xp 2200 i slutten av sommeren Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Kanskje dette er grunnen: Windows: Windows 98 or higher Pentium II 450 processor or equivalent 64 MB or more of RAM 8 MB or higher video card Minimum 24-bit color when using Windows Media Player DirectX 7 or higher is suggested for best video performance Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Bruk DZ player Jeg spiller DivX med grei kvalitet med en p2 350 maskin jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå